logo
امروز : سه شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۸۰۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

دستگاهی برتر است که پاسخگوی مردم باشد/ شاهد تنگ نظری‌ها در برابر بخش خصوصی هستیم

دستگاهی-برتر-است-که-پاسخگوی-مردم-باشد-شاهد-تنگ-نظری‌ها-در-برابر-بخش-خصوصی-هستیم-

استاندار زنجان با تاکید بر پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی استان در برابر مراجعات مردمی گفت: دستگاهی برتر است که پاسخگوی مردم باشد.

به گزارش موج رسا; اسداله درویش امیری ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر استان با اشاره به یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: یاد این دو شهید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در عرصه مدیریت و خدمت به مردم همیشه ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه راه این دو شهید در عرصه مدیریت را راهی دشوار خواند و تصریح کرد: باید موضوع را بپذیریم که راه شهید رجایی بسیار دشوار است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهید رجایی وقتی به مقام نخست وزیر رسید دوران سخت گذشته خود را فراموش نکرد بیان کرد: بنده معتقدم در هر مقامی که هستیم نباید گذشته خود را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی الگوی بسیار خوبی برای ما در نظام اداری است افزود: امروز متسفانه از این الگو فاصله داریم.

درویش امیری به موفقیت برخی از مدیران و زندگی کردن آنها همانند سایر مردم در اجتماع افزود: این افراد با زندگی معمولی که دارند در زندگیشان موفق هم هستند.

وی به گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ما مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم چرا که انقلاب ما انقلاب اسلامی است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظام اداری ما باید تقویت کننده نظام اسلامی و منافع آن باشد خاطر نشان کرد: اگر مردم ناراضی هستند این موضوع به مدیریت ما برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه امروز ما نیاز به کارمندان دلسوز در نظام اداری داریم افزود: مدیران باید موتور محرکه نظام اداری باشند و باید سیستم اداری با برنامه و هدف باشد.

درویش امیری با اشاره به اینکه مردم نباید در مراجعه ادارات سرگردان باشند افزود: بساط اخلاقی برخی مدیران که در مراجعات مردمی که می‌گویند فردا بیا باید جمع شود.

وی با تاکید براینکه باید مدیران پاسخگوی مردم باشند افزود: میز خدمت به منظور تسهیل مراجعات مردم در ادارات راه اندازی شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید میز خدمت همه ادارات راه اندازی شود عنوان کرد: باید در نحوه ارائه خدمات مطلوب به مردم خود را به جای آنان بگذاریم.

وی دستگاهی را نمونه و برتر دانست که در برابر مردم پاسخگو باشد ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران در برابر مردم پاسخگو نیستند و باید مدیران برای ایجاد اشتغال و افزایش سرمایه‌گذاری جانفشانی کنند و برای رونق اقتصادی تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

درویش امیری با بیان اینکه مانع تراشی باید به دور از فعالیت‌های مدیران باشد و باید امور مردم را امور خود بدانیم بیان کرد: متاسفانه برخی تنگ نظری‌ها مانع رشد بخش‌های خصوصی می‌شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر