logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶

پرداخت تسهیلات اشتغال در خدابنده

رئیس کمیته امداد امام خمینی خدابنده گفت: در شهرستان خدابنده 15 میلیارد و 200 میلیون ریال از طریق امدادی و 223 میلیارد و 570 میلیون ریال از طریق بانکی به مددجویان تسهیلات پرداخت شده است.

تقدیر از افتخار آفرینان انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت تکواندو استان زنجان گفت: مسابقات آزاد نوجوانان انتخابی تیم ملی به پایان رسید و مراسم تقدیر از افتخارآفرینان برگزار شد.

تجلیل از فاتحان عملیات مرصاد

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از ۲۰ نفر از فاتحان عملیات افتخارآمیز مرصاد تجلیل شد.

پایش بار کامیون‌ها در محورهای مواصلاتی ماهنشان

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بار کامیون‌ها در محور‌های مواصلاتی ماهنشان پایش می‌شوند گفت: این پایش و رصد‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

اردوی تیم ملی سپک‌تکرا برگزار می‌شود

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: اردوی تیم ملی سپک‌تکرا در بخش آقایان از اواسط مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

زنجان رتبه دوم استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: بر اساس گزارش پایش انجام شده توسط مراجع رسمی، این استان در استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری رتبه دوم کشور را به خود اخصاص داده است.

مرد زنجانی غرق شد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: يک مرد ۵۶ ساله در روستای حصار زنجان غرق شد.

سهم زنجان در عملیات مرصاد ۲۵ شهید بود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان با دو گردان در عملیات مرصاد حضور داشت و در این راستا ۲۵ شهید تقدیم انقلاب کرد، گفت: رزمندگان استان زنجان جانانه با منافقان مقابله کردند.

دولت چهاردهم در معرض آزمون بزرگ است

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم هر دو در معرض آزمون بزرگی قرار دارند گفت: بهترین راهکار این است هر دو منویات رهبری را محقق و انتظارات مردم را نیز برآورده کنند.

برگزاری سنت شکرگزاری برداشت گندم در ماهنشان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان گفت: طبق سنت هر ساله آیین شکرگزاری برداشت گندم و توسعه فرهنگ زکات در شهرستان ماهنشان برگزار خواهد شد.

نماز جمعه نماد وحدت است

نماز جمعه در ایران، به‌ویژه از زمان انقلاب اسلامی، به عنوان نمادی از وحدت و همدلی میان مردم شناخته می‌شود.

کشف 50 تن گندم قاچاق در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ايجرود از کشف 50 تن گندم قاچاق از چهار دستگاه کاميون در شهرستان ايجرود خبر داد.

افتتاح مرکز خرید گندم در اوریاد ماهنشان

مدیر‌عام تعاون روستایی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه مرکز خرید گندم در منطقه اوریاد افتتاح شده است گفت: این مرکز خرید با ظرفیتی بالغ بر ۵۰۰ تن افتتاح شده است.