logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۷۴۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وقتی خدمات رسانی انجام نمی شود؛

گلایه های شهروند زنجانی از بیمارستان خصوصی زنجان/ برخورد نامطلوب کادر درمان با بیماران

گلایه-های-شهروند-زنجانی-از-بیمارستان-خصوصی-زنجان-برخورد-نامطلوب-کادر-درمان-با-بیماران

شهروند زنجانی به دلیل عدم دریافت خدمات رسانی مطلوب از بیمارستان بهمن زنجان، گلایه هایی از کادر درمانی این بیمارستان دارد.

به گزارش موج رسا; در حالی مردم از مشکلات بیمارستان های دولتی به بیمارستان های خصوصی پناه می برند تا خدمات بهتری را دریافت کنند اما گویا وضعیت بیمارستان خصوصی زنجان نیز بهتر از بیمارستان های دولتی نیست و خدمات رسانی به بیماران با مشکلات عدیده ای مواجه است.

یکی از بیماران بستری در این بیمارستان که با مشکلات عدیده و عدم همکاری پرسنل مواجه شده است در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اعلام نارضایتی از خدمات رسانی این بیمارستان، اظهار داشت: برای عمل مثانه به بیمارستان بهمن زنجان دو بار در سال گذشته و دوبار نیز در سال جدید مراجعه کردم اما در نهایت مشکلم در این بیمارستان حل نشد و به تهران منتقل شدم.

وی با بیان اینکه از روز اول مشکل تراشی کرده و حتی پزشک سونوگرافی نداشتند تا کارهای من را انجام دهد، خاطرنشان کرد: ابتدا اجازه خروج از بیمارستان را برای انجام سونوگرافی در بیرون از بیمارستان دادند، اما نگهبانی اجازه نداد و در نهایت مسئول شیفت برگه خروج را پاره کرد.

این شهروند زنجانی با اشاره به برخورد نامطلوب کادر درمان این بیمارستان با وی و همراهانش،گفت: در نهایت نیز برای رفتن به تهران برگه وضعیت را به من ندادند و گفتند چون با رضایت شخصی ترخیص می شوی، نمی توانیم خلاصه پرونده ارائه کنیم.

اصلانی بیان داشت: جراحی که در این بیمارستان انجام شده بود از نظر پزشک تهران جراحی مناسبی نبود و مشکل همچنان وجود داشت.

وی گفت: چطور می شود که مشکلی که در چهار ماه این بیمارستان نتوانست حل کند، در یک نیم روز در تهران بدون هیچ گونه مشکلی حل شد.

این شهروند زنجانی افزود: به این دلیل که آمبولانس در اختیار من گذاشته نشد با آژانس به محل سونوگرافی رفتم.

وی گفت: در طی این مدت هیچ مسئولی نیز جواب شکایت ما را نداد و در نهایت گفتند اگر شکایتی دارید، به نظام پزشکی مواجعه کنید.

گفتنی است،نخستين بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهمن زنجان در زمينی به مساحت 11 هزار و 54 و زير بنای 17 هزار متر مربع احداث شده است.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴