logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۹۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

شهادت هنیه سبب تسریع نابودی صهیونیست‌ها می‌شود

شهادت-هنیه-سبب-تسریع-نابودی-صهیونیست‌ها-می‌شود
امام جمعه زنجان گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن هنیه خود را به نابودی نزدیک‌تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه دوم نماز جمعه زنجان ضمن تسلیت شهادت هنیه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با این اقدام خود را به نابودی نزدیک‌تر کرد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با بیان اینکه روز خبرنگار سالروز شهادت شهید صارمی است که توسط مزدوران به شهادت رسید، گفت: آگاهی حق همه انسان‌هاست، یک خبرنگار نباید به خبر‌های وارونه و دروغ اعتنا کند و ضعف‌ها را بزرگ کند.

امام جمعه زنجان بیان کرد: خبرنگاری که اصول را رعایت و به آگاهی و هوشیاری مردم کمک می‌کند؛ در مقابل دشمنان روشنگری می‌کند.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این مراسم فرمودند مردم در این انتخابات بعد از شهادت رئیسی یک کتاب بلندی از سربلندی، عظمت، اقتدار و حکمت نوشتند.

خاتمی تصریح کرد: با پیروی از رأی ملت بزرگ ایران شخصیت دانشمند و مردم‌دار مسعود پزشکیان تنفیذ و وی به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

خاتمی ادامه داد: پزشکیان در مراسم تنفیذ مطالبی گفتند، وی اذعان کرد با الطاف پروردگار و رأی هوشمندانه مردم با توجه به شرایط خطیر کشور و دشواری‌های زندگی مردم برای ایران و جهان اقداماتی انجام خواهم داد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور ادامه داد: پزشکیان تاکید داشتند محور من همگرایی و التزام به قانون اساسی و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری است.

امام جمعه زنجان در بخشی دیگر با اشاره به قانون اساسی که توسط امام خمینی (ره) تنظیم و تدوین شده است، ابراز کرد: قانون اساسی که امام راحل ایجاد کردند بسیار مترقی و پیشرفته است.

وی خاطر‌نشان کرد: تنها حکومتی که با کودتای خارجی حمایت شد و روی کار آمد رضاخان بود که انگلستان صریحاً اعلام کرد رضاخان را خود پای کار آوردیم و خود نیز به آفریقای جنوبی تبعید می‌کنیم.

خاتمی بیان کرد: در دوران گذشته کشورهایی همانند آمریکا و انگلیس و سایر کشورها ایران را تحت سلطه و استعمار خود درآورده بودند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر