logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

بهره‌مندی ۱۰ خانواده دارای چندقلو از خدمات بهزیستی

بهره‌مندی-۱۰-خانواده-دارای-چندقلو-از-خدمات-بهزیستی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: در دو ماهه نخست سالجاری ۱۰ خانواده دارای چند قلو به چرخه حمایت بهزیستی پیوستند.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: خانواده‌های دارای چند قلو تحت چرخه حمایتی بهزیستی هستند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی اجتماعی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو از سوی بهزیستی، گفت: در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ خانواده ابهری دارای فرزند دوقلو و سه‌قلو از چتر حمایت بهزیستی بهره‌مند شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر با بیان اینکه در دو ماهه نخست سالجاری ۱۰ خانواده نیز به چرخه حمایت بهزیستی پیوستند و سازمان بهزیستی کشور متولی ارائه خدمات، حمایت‌های اجتماعی و همچنین مداخلات به هنگام، مناسب و در دسترس مددکاری اجتماعی به بانوان سرپرست خانوار و دارای فرزند چندقلو است تا ضمن توانمندسازی آنان در تحقق اهدافی چون ارتقاء سلامت، رفاه و توسعه اجتماعی در کشور گام بردارد.

وی گفت: این خانوارها از مستمری ماهیانه برخوردار بوده و همچنین خدمات غیر مستمر به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو نیز ارائه می‌شود، همچنین این خانواده‌ها از کمک هزینه ودیعه مسکن، وام اشتغال و خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا هفت و خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر، بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی می‌توانند تحت پوشش خدمات سازمان قرار گیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر