logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۷۹۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد:

لزوم بکارگیری ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره شهدا

لزوم-بکارگیری-ظرفیت‌ها-در-برگزاری-کنگره-شهدا-
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برگزاری کنگره شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه است و باید از تمام ظرفیت‌های هنری در این باره استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس برزگر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را خدمت مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم و خدا‌ را شاکرم به خاطر وجود مردمان خوب که هر کجا پای خدمت‌گزاران خادم به میان آمده است مردم با وجدان رفتار کردند و در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشتند.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی حکمرانی دینی و اسلامی را احیا کرد و آموخت که برای خدمت به مردم مخصوصا محرومان باید پای کار بود و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه و منش روح شهدای خدمت باشیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه است و باید از تمام ظرفیت‌های هنری در این باره استفاده کرد افزود: امیدواریم با برگزاری کنگره‌های شهدا بتوانیم به نسل جدید انقلاب شهدا را شناسانده و معرفی کنیم تا ترویج فرهنگ شهادت در جامعه فاخر و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون شهدا هستیم، شهدایی که بی‌ادعا خدمت کردند و در این راه شهید شدند ابراز کرد: در میان شهدا می‌توان به شهدای غریب اشاره کرد که غریبانه رفتند و پای اعتقاد خود ایستادند تا به درجه رفیع شهادت آمدند.

وی اضافه کرد: امید است با برگزاری منظم کنگره‌های شهدا خاطرات و آثار فرهنگی این عزیزان را ثبت کرده و به آیندگان تحویل دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر