logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۷۹۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان مطرح کرد:

کلنگ‌زنی احداث حسینیه شهدای ورزشکار

کلنگ‌زنی-احداث-حسینیه-شهدای-ورزشکار-
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی احداث حسینیه شهدای ورزشکار گفت: این حسینیه در جوار مزار شهید گمنام برای برگزاری مراسم و برنامه‌های فرهنگی جامعه ورزشی استان احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، جواد بازرگان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی فردی بود که شبانه‌روز بدون وقفه خالصانه و صادقانه به مردم کشورش خدمت کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مردم نیز با برگزاری با شکوه مراسم تشییع نشان دادند که قدرشناس زحمات رئیس جمهور شهید و خدمت‌گزاران صدیق نظام هستند.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد: سه نوع خدمت در جوامع ارائه می‌شود خدمت منفعت طلبانه، خدمت انسان دوستانه و بهترین وجه آن خدمت برای خداوند است.

وی ادامه داد: خدمتی که در پرتو خدا دوستی برای خلق انجام شود بهترین نوع خدمت است که رئیس جمهور شهید ما مصادق بازر این نوع خدمت‌رسانی به مردم بودند.

بازرگان با بیان اینکه هر کس بخواهد رضایت خداوند را به دست بیاورد مسیرش این است که از مشکلات مردم گره‌گشایی بکند افزود: این همان مسیری است که شهید جمهور ما حرکت می‌کرد و ما نیز به تاسی از ایشان این راه را ادامه خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر