logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۷۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت ووشو استان زنجان:

ووشو‌کاران آماده مسابقات قهرمانی می‌شوند

ووشو‌کاران-آماده-مسابقات-قهرمانی-می‌شوند-
رئیس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به برنامه‌ها و مسابقات ووشو گفت: ووشوکاران زنجانی خود را برای حضور در اردو‌ انتخابی تیم ملی آماده می‌کنند.

محسن محمدسیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: حدود یک تا دو ماه پیش‌رو اردوی انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و ووشوکاران زنجانی زیر نظر مربیان تیم استان سخت مشغول تمرین‌های حرفه‌ای هستند، تا برای اردو انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: بنده نیز مسابقات جام جهانی ووشو را در پیش‌رو دارم و نماینده وزن 70 کیلوگرم تیم ملی در مسابقات خواهم بود و در همین راستا به طور مداوم تمرینات بدنسازی و ووشو را انجام می‌دهم.  

رئیس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به رده سنی جوانان ابراز کرد: در بخش جوانان نیز مسابقات قهرمانی آسیا را خواهیم داشت و امیدواریم در این مسابقات از استان زنجان هم در بخش ساندا و تالو شرکت کننده داشته باشیم.  

وی ادامه داد: 20 خرداد ماه سال جاری نیز مسابقات بریکس را خواهیم داشت که در کشور روسیه برگزار و ابوالفضل قره‌باغی ووشوکار توانا و مستعد و عضو تیم ملی از استان زنجان در رشته تالو حضور پیدا خواهد کرد و امیدواریم نتیجه خوب و درخشانی بگیرد.  

محمدسیفی خاطرنشان کرد: ابوالفضل قره‌باغی از شرایط بسیار خوبی بهره‌مند بوده و در یک ماه پیش که مسابقات قهرمانی کشور را داشتیم، به تنهایی توانست سه مدال را از آن خود کند. شرایط آمادگی جسمانی و فنی او نیز بسیار عالی است و زیر نظر فرشاد عربی سر مربی تیم ملی تمرین می‌کند. 

وی تصریح کرد: قابل ذکر است در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان انتخابی تیم ملی به میزبانی استان خراسان‌رضوی برگزار شد و استان زنجان توانست مقام اول را کسب کند و قهرمان کشور شود.  

رئیس هیأت ووشو استان زنجان بیان کرد: متاسفانه در بخش بانوان در رده بزرگسالان مسابقات قهرمانی کشور را داشتیم که در این بخش ووشوکاران نتوانستند کسب مدال کنند و توفیقی حاصل نشد.  

وی عنوان کرد: در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان امیدواریم با تمریناتی که تحت نظر مربیان متخصص و ماهری که برای آن‌ها در نظر گرفته شده بتوانیم در حد یک تا دو مدال کسب کنیم.  

محمدسیفی تاکید کرد: امیدواریم اداره‌کل ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به رشته ورزشی ووشو داشته باشند زیرا این رشته ورزشی رتبه اول استان محسوب شده و ووشوکاران بهترین نتایج را در اردوهای تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشوری برای استان زنجان بدست آورند.   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر