logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۹۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

تجهیز حوزه‌های امتحانی ابهر به سیگنال‌یاب

تجهیز-حوزه‌های-امتحانی-ابهر-به-سیگنال‌یاب
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: تمامی حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال‌یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه و آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان در امتحانات، بر حفظ نظم و انضباط و رعایت مقررات و آئین‌نامه‌های امتحانات تأکید کرد و گفت: فرآیند برگزاری امتحانات نهایی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است که باید با دقت نظر و مسئولیت بیشتری برگزار شود.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه تمامی حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال‌یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است عنوان کرد: با توجه به افزایش حساسیت امتحانات نهایی و تأثیر قطعی نتایج حاصل از آن در پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به مسئولان حوزه‌های اجرا و تصحیح اطلاع‌رسانی شده و با هرگونه اقدام که موجب خدشه‌دار شدن فرآیند برگزاری امتحانات نهایی شود، بدون ملاحظه و طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده از طرف مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از تمام ظرفیت‌های شهرستان و همکاری ادارات و سازمان‌ها به ویژه فرمانداری شهرستان، ادارات برق و مخابرات، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات استفاده شده است که جا دارد از زحمات همه این عزیزان تشکر و قدردانی شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پایان بر حضور به موقع دانش‌آموزان در محل حوزه اجرا تأکید کرد تا به ناچار و طبق قانون از ورود دانش‌آموزی به حوزه ممانعت نشود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر