logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۷۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

فعال شدن شیفت بعد از ظهر نانوایی‌ها در ماهنشان

فعال-شدن-شیفت-بعد-از-ظهر-نانوایی‌ها-در-ماهنشان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: از اول خرداد ۱۴۰۳ چهار واحد نانوایی در سطح شهرستان ماهنشان در شیفت بعد از ظهر فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ این پایگاه خبری گزارشی مبنی بر عدم فعالیت نانوایی‌های موجود در سطح شهرستان ماهنشان منتشر کرد که به مشکلات مردم شهرستان در تامین نان خصوصا در شیفت بعد از ظهر پرداخته بود چراکه تمام نانوایی‌های این شهرستان در شیفت بعد از ظهر تعطیل بود همین امر سبب شد تا مسئولان شرکت غله برای حل این مشکل دست به کار شوند.

بیشتر بخوانید

در این راستا، ولی‌الله زمانی در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا گفت: بر اساس جلسه کارگروه گندم و نان شهرستان و جلسه آرد و نان استان زنجان چهار واحد نانوایی در سطح شهرستان ماهنشان در شیفت بعد از ظهر فعال شدند.

وی ادامه داد: این چهار نانوایی از یکم خرداد ۱۴۰۳ در شهر ماهنشان، دندی، پری و خیر‌آباد در شیفت‌های بعد از ظهر فعال شد و پخت نان انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۸۳ نانوایی فعال در سطح شهرستان ماهنشان وجود دارد که از این تعداد ۹ واحد نانوایی بربری، سه واحد سنگکی و ۶۳ واحد لواش‌پز و چهار واحد نیز به صورت مجتمع فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: در روستاهای فاقد نانوایی نیز اداره کل غله نسبت به تامین آرد جهت پخت نان در منازل اقدام می‌کند.

زمانی مطرح کرد: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۵۰ تن آرد برای افراد و خانوار‌های ساکن در  روستاهای فاقد نانوایی تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر