logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر دارالقرآن شهرستان ماهنشان خبر داد:

ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت قرآنی در ماهنشان

ثبت‌نام-کلاس‌های-اوقات-فراغت-قرآنی-در-ماهنشان
مدیر دارالقرآن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت قرآنی در حال انجام است گفت: این کلاس‌ها در زمینه‌های روخوانی، روانخوانی، زیبا‌خوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم و غیره اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمد رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت قرآنی در حال انجام است، این کلاس‌ها در زمینه‌های روخوانی، روان‌خوانی، زیبا‌خوانی، مفاهیم، حفظ قرآن کریم و غیره اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ثبت‌نام در این کلاس‌ها حضوری بوده و این کلاس‌ها در طول سال هم در دارالقرآن ماهنشان انجام می‌شد اما با توجه به تعطیلی مدارس در تابستان و آزاد بودن اوقات دانش‌آموزان این کلاس‌ها به صورت گسترده انجام خواهد شد.

مدیر دارالقرآن ماهنشان بیان کرد: اکنون ثبت‌نام کلاس‌ها در حال انجام بوده و بعد از پایان امتحانات خرداد ماه کلاس‌های یاد شده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به آیات و روایات یکی از شکایاتی که پیامبر روز قیمت خواهد کرد این است که قوم من قرآن را محصور نگه‌داشته و رها کرده‌اند.

رحمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه دارالقرآن به صورت کاملا تخصص آموزش ارائه می‌کند و شرکت در این کلاس‌ها فرصت مناسبی است تا افراد با شرکت در آن توانایی‌های خود را در ابعاد قرآنی افزایش دهند.

وی ابراز کرد: بر اساس آیات و روایات مطمئنا فردی که با قرآن مأنوس شود، قرآن بهترین مشاور و یاری‌دهنده است و نورانیت را به قلب شخص ارزانی می‌بخشد.

مدیر دارالقرآن ماهنشان تاکید کرد: با توجه به آفات و مشکلاتی که در جامعه امروزه وجود دارد، حضور قرآن در زندگی و انس با این کتاب آسمانی، افراد را در برابر این مشکلات واکسینه می‌کند و راه و رسم زندگی قرآنی را به آنان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر