logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان:

بارش باران در زنجان ادامه دارد

بارش-باران-در-زنجان-ادامه-دارد-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش‌ها در زنجان ادامه دارد و هشدار صادر شده تا عصر روز شنبه معتبر است.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه آسمان امروز استان قسمتی ابری گاهی با وزش لحظه‌ای باد نسبتا شدید و رگبار باران و رعد و برق همراه است اظهار کرد: هشدار هواشناسی صادر شده برای استان تا اواخر وقت روز شنبه معتبر است و احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی طی فردا نیز به شکل ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت و طی ساعات بعد از ظهر یکشنبه سرعت وزش باد نیز افزایش یافته و در برخی مناطق به آستانه نسبتا شدید خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: از روز دوشنبه با خروج سامانه از منطقه، به‌تدریج شرایط جوی پایدار و آسمان صافی در استان حاکم خواهد شد. دمای هوا نیز در روزهای آینده با شیب اندکی روند افزایشی دارد.

قدیمی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته ایستگاه لولک‌آباد با هفت درجه کمترین و ایستگاه حلب با 29 درجه بیشترین دمای استان را داشته است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۲۴ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۷ درجه، خرمدره ۱۱ و  ۲۶درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۵ درجه، قیدار هشت و ۲۲ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۲۴ درجه و ماهنشان ۱۳ و  ۲۷درجه سانتیگراد گزارش شده است.        

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر