logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۷۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]

شهید رئیسی دارای روحیه مردم‌دار و ولایت‌مدار بود

شهید-رئیسی-دارای-روحیه-مردم‌دار-و-ولایت‌مدار-بود
شهید آیت‌الله رئیسی از جمله افراد متدین و انقلابی بود که برای پیشرفت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام‌های موثر برداشت و دغدغه اصلی ایشان خدمت درست به مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شهید آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست جهموری خود اقدامات مهمی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتن و برای تحقق اهداف‌ها  تلاش‌های بسیار کرد و یک فردی شجاع و مدبر برای جامعه بود.

بیشتر بخوانید

ایشان چهره‌ای کاملا مردمی است که برای خدمت به مردم و برای غلبه با مشکلاتی که مردم با آن روبرو بود صبور با خرد بود و راهکارهای مناسبی برای غلبه بر مشکلات ارائه می‌کرد. ایشان بارها در سخنرانی خود اعلام کرد که برای خدمت به مردم پا به عرصه نهاده است و این موضوع واقعا به وضوح قابل مشاهده بود.

شهید سید ابراهیم رئیسی در 30 اردیبهشت ماه به منظور حضور در مراسم افتتاح مشترک سد «قیز قلعه‌سی» و طرح توسعه و تکمیل سد خدا آفرین  به استان آذربایجان‌شرقی سفر کرد که در منطقه جلفا هواپیمای حامل ایشان دچار حادثه شد و در این حادثه ناگوار ایشان و همراهان مربوطه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید آیت‌الله رئیسی از جمله افراد متدین و انقلابی بودند که برای پیشرفت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام‌های موثر برداشت و دغدغه اصلی ایشان مردم و خدمت درست به مردم بود و دارای روحیه مردم‌دار و ولایت‌مدار بودند و کارهای زیادی برای توسعه کشور انجام دادند.  به راستی که شهادت هنر بزرگ مردان است و هر کس لیاقت آن را ندارد و افراد برگزیده الهی راه شهادت را طی می‌کنند تا به مقصود خود که همان لقاالله است برسند.

آیت‌الله رئیسی خادمی مردمی بودند

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا با بیان اینکه خدمت مردم شریف ایران شهادت رئیس جمهور محبوب و ساعی کشور را تسلیت عرض می‌کنم، اظهار کرد: خاک کشور ایران به داشتن چنین افراد موفق و شجاع به خود افتخار می‌کند و به خود می‌بالد و چه بسا افراد شایسته‌ای که در دامن این خاک پر برکت به کشور و مردم خدمت خالصانه کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 وی با بیان اینکه ایشان هشتمین رئیس جمهور کشورمان بودند که در عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شده بود به همراه تمامی همراهان به شهادت رسیدند افزود: ایشان در ایامی که تبلیغات ریاست جمهوری بود و به عنوان ریاست جمهور شرکت کرده بودند بنده به عنوان یک طلبه تمام دغدغه‌ام این بود که ایشان تربیت شده آستان قدس و فرصت خادمی امام رضا(ع) را داشتند و به زائران امام رضا(ع) خدمت می‌کردند.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان، با نیت صادقانه بود و ایشان تمام نیروی خود را به کار گرفتند تا باری از دوش مردم برداشته شود اذعان کرد: این روحیه پر تلاش را در زمانی که خادم امام رضا(ع) بودند در خود پرورش دادند و توانستند سکان هدایت کشور را به دست گیرند و کشور را به بهترین شکل ممکن هدایت و راهنمایی کنند و در آخر در راه پیشرفت کشور به درجه رفیع شهادت برسند.

 باقری تاکید کرد: ایشان در مدت ریاست جمهوری دغدغه اصلی خود را مردم و مشکلات آن‌ها دانست و تمام سعی و تلاش خود را در این مسیر به کار برد و اینگونه بود که پرونده زندگی ایشان ختم به خیر شد و ایشان خادمی شایسته، شجاع و مردمی بودند.

عدالت‌محوری از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا با بیان اینکه عرض تبریک و تسلیت شهادت غیور مردان خطه ایران بر محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، خانواده‌های معظم و مکرم و بیت شریف شهدای عزیز در این حادثه غم‌انگیز که تمام ملت در حزن و اندوه از دست دادن عزیزان زحمت‌کش هستند، دارم اظهار کرد: شهادت حق مسلم این مسئولان دلسوز مردم و زحمت‌کش است و چه بسا شهادت روزی و نصیب هر فردی نمی‌شود و آنکه در راه کشور و پیشرفت آن به مقام شهادت نائل آید انسان والایی است.

وی ادامه داد: آيت‌الله رئیسی دارای روحیه بزرگ و جهادی بودند ایشان خدوم و خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف بود اگر غیر این بود ظلم و جفا در حق شهدا است.

امام جمعه طارم افزود: در راس امور رئیس جمهور که سید محرومان بود و برای رفاه حال مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار برد و با نیت مردم و برای مردم پا به عرصه نهادند و در این مدت کوتاه در مسئولیت خود به جدی وارد شد و دستاوردهای مهم برای کشور به دست آورد.

حجت‌الاسلام منصوری عنوان کرد: رئیس جمهور و رئیس قوه مجریه در این مدت کوتاه کاری کردند کارستان و بزرگ که توانستند ایران اسلامی و قوی را به جهان نشان دهند و پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا به احتزار در آورند و نام ایران بر زبان‌ها افتد و اقتدار آن برای همگان واضح و مشخص باشد.

وی گفت: حضور رئیس جمهور مقتدر ایران در صعب‌العبورترین مسیرها نشان از وظیفه‌شناسی ایشان مسئولیت‌پذیر بودن آن بزرگوار است که با دلسوزی برای رفاه حال مردم تلاش کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند و شهادت گوارای وجودشان باد که همه در راه خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم بوده است.

برای پیشرفت کشور شهید آیت‌الله رئیسی خالصانه وارد میدان شدند و در این راه رنج‌های بسیار را تقبل کرده و در نتیجه در راه خدمت به مردم و وظیفه که نسبت به مردم و انقلاب بر عهده داشتند به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به راستی که شهادت گوارای وجودت که در راه خدمت به کشور و مردم توانستی گام‌های موثر برای پیشرفت آرمان‌های امام راحل برداری و سر افرازانه با خدای خود ملاقات کنید.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر