logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

آغاز ثبت نام خادمین افتخاری حسینیه اعظم زنجان/افزایش تعداد بازدیدکنندگان از حسینیه اعظم زنجان

آغاز-ثبت-نام-خادمین-افتخاری-حسینیه-اعظم-زنجان-افزایش-تعداد-بازدیدکنندگان-از-حسینیه-اعظم-زنجان

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: ثبت نام خادمین افتخاری حسینیه اعظم زنجان از صبح امروز آغاز شده است.

 مجتبی شهامی، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ثبت نام از خادمین افتخاری در حوزه فضای مجازی، انتظامات، راهنمای زائران و صوت از امروز آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند تا 27 شهریور ماه سال جاری از ساعت 18 تا اذان مغرب برای ثبت نام مرجعه کنند، گفت: افراد می توانند با در دست داشتن کپی کارت ملی و یک قطعه عکس با شرط سنی حداقل 20 سال به حسینیه اعظم زنجان مراجعه کنند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در حسینیه اعظم زنجان 20 واحد فعالیت می کنند که در ماه محرم به دلیل حجم بالای کار از خادمین افتخاری برای همکاری دعوت به عمل می آید. 

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه در ایام محرم سه هزار و 500 خادم افتخاری با حسینیه اعظم زنجان همکاری می کنند، افزود: در همین راستا کارت هایی برای خادمین صادر می شود که در بخش های مختلف ذبح و قربانی، صوت، انتظامات، فضای مجازی، آشپزخانه و ... فعالیت می کنند. 

وی با اشاره به بازدید روزانه 500 نفر  از حسینیه اعظم زنجان در ایام تابستان، خاطرنشان کرد: حسینیه اعظم زنجان به مقصد گردشگری مسافران به استان زنجان تبدیل شده است.

این مسئول گفت: مسافران و گردشگران علاوه بر زیارت حسینیه اعظم زنجان از بخش های مختلف هم بازدید می کنند. 

وی با بیان اینکه بسته های فرهنگی و تبرک در حسینیه اعظم زنجان تهیه شده است که به گردشگران و مسافران ارائه می شود،؛گفت: هر سال به تعداد بازدید کنندگان اضافه می شود.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر