logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان:

حسینیه اعظم زنجان شناسه جریان ساز دینی در جهان تشییع است

حسینیه-اعظم-زنجان-شناسه-جریان-ساز-دینی-در-جهان-تشییع-است

-مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: مسجد حسینیه اعظم زنجان یک شناسه جریان ساز دینی در جهان تشییع است.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری در جمع فعالان و قاریان قرآنی جمع خوانی قران کریم در حسینیه اعظم زنجان افزود: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی ، در برگزاری مراسمات قرآنی به ویژه جمع خوانی قرآن کریم خوب عمل کرده و طبق ارزیابی های شورای عالی قرآن جزء برترین استانهای کشور است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم مومن و ولایتمدار استان از این برنامه ادامه داد:  جمع خوانی قران کریم در زنجان از سال ۱۳۹۱  تنها با ۴۰ نفر برگزار شد در حالی که در سالهای اخیر این مراسم  با حضور بیش از یک هزار نفر برگزار می شود.

صفری با قدردانی از فعالان و قاریان جمع خوانی قران کریم به ویژه قاریان و خادمین حسینیه اعظم زنجان و همچنین پرسنل پرتلاش شبکه اشراق در پخش منظم و زنده این مراسم از شبکه های ملی افزود: پوشش زنده دسته های عزاداری محرم زنجان به خصوص دسته های ۵۰۰ هزار نفری مسجد حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در هشتم و یازدهم محرم یک مزیت ویژه  برای رسانه ملی است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان پیام اصلی عزاداری های مردم زنجان در قالب دسته های عزاداری و همچنین حضور پررنگ در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در اقصی نقاط استان را پاسخ شفاف وپر صلابت به یاوه گویی های دشمنان وعوامل وهابی آنان دانست.

صفری مسجد حسینیه اعظم زنجان را یک  شناسه جریان ساز دینی در جهان تشییع عنوان کرد وگفت: ظرفیت بالای رسانه استانی  با مشارکت دستگاههای فرهنگی می تواند دغدغه های مقام معظم رهبری را در موضوع آتش به اختیار عملی کند .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان شهید مدافع حرم شهید حججی را پرورش یافته مکان های فرهنگی ومساجد بر شمرد وافزود: جوانان ونوجوانان ایران اسلامی با تکیه بر پشتوانه های دینی و ملی با صلابت واقتدار اسلامی خود در برابر هجمه های ضد فرهنگی ایستاده اند.

همچنین حسین غم پرور رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان هم  در این مراسم ضمن قدردانی از رسانه استانی در اهتمام ویژه به مسایل دینی، مذهبی و ارزشی و همچنین پوشش گسترده دسته عزاداری حسینیه اعظم و مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان گفت: مراسم جمع خوانی قرآن امسال نیز همانند سالهای اخیر با شکوه خاص و با حضور روزانه  هزار نفر از مردم مومن و ولایی زنجان برگزار شد.                       

طبق ارزیابی های فنی،هنری ومحتوایی شورای عالی قرآن کریم کشور جمع خوانی قرآن کریم زنجان وپخش زنده آن در جمع ۳ جمع خوانی برتر کشور قرار گرفته است .

در پایان این مراسم از فعالان و قاریان جمع خوانی قرآن کریم با اهدای لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد .//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر