logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

امروز رجایی و باهنر شدن کار آسانی نیست/ نباید مردم را برای انجام امور در ادارات سرگردان کنیم

امروز-رجایی-و-باهنر-شدن-کار-آسانی-نیست-نباید-مردم-را-برای-انجام-امور-در-ادارات-سرگردان-کنیم

استاندار زنجان گفت: امروز رجایی و باهنر شدن کار آسانی نیست و هر کس نمی تواند ادعا کند که رجاییم یا شبیه رجایی هستیم.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت استان زنجان با عنوان جشنواره شهید رجایی، با تبریک هفته دولت،اظهار داشت: امیدوارم همه مدعیان بندگی اینگونه باشند که اگر ببینند پیامی از سوی خداوند متعال است، تسلیم باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم پیام عید قربان را به شایستگی درک کرده و بنده شایسته ای برای خداوند متعال باشیم.

مقام عالی استان زنجان تواضع فروتنی و مردم داری شهید رجایی زبانزد بود و یکی از ویژگی های مهم این شهید همجنس بودن با مردم بود .

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: امروز رجایی و باهنر شدن کار آسانی نیست و هر کس نمی تواند ادعا کند که رجاییم یا شبیه رجایی هستیم.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای نقد از درون است، ادامه داد: باید نقاط ضعف رفع و نقاط قوت برجسته شود.

استاندار زنجان گفت: دولت باید فراهم کننده زمینه تاثیرگذاری بخش خصوصی بوده و زمینه توسعه و پیشرفت و ایجاد اشتغال و افزایش تولید را از مجرای بخش خصوصی فراهم کنیم.

درویش امیری با بیان اینکه برای توسعه استان باید به ظرفیت بخش خصوصی تکیه کرده و زمینه حضور فعال این بخش را ایجاد کرده و نباید در کارکنان دولت و مدیران تنگ نظری وجود داشته باشد این تنگ نظری موجب از بین رفتن خدمات می شود.

وی با بیان اینکه نباید مردم را برای انجام امور در ادارات سرگردان کنیم، افزود: زمینه رشد، تکامل و توسعه از طریق مردم سرعت می گیرد.

استاندار زنجان گفت: مدیری نمونه است که موانع کار مردم و سرمایه گذار را برطرف کند و به ایجاد شغل و سرمایه گذاری و حل مشکلات این بخش به موقع و با سرعت تصمیم گیری کند.

درویش امیری با اشاره به اینکه مدیران باید موتور محرکه دستگاه اجرایی باشند، گفت: دولت دوازدهم باید به دنبال توسعه همه جانبه کشور مبتنی بر برنامه ششم توسعه و برنامه های بالا دستی و پایین دستی باشد.

وی با بیان اینکه گاهی به دلیل عدم تصمیم گیری به موقع و مناسب کار روی زمین می ماند،گفت: 100 هزار تن ذخیره گندم استان فریز و در اختیار سرمایه گذار بود و این امر موجب  تعطیلی کار شده بود.

استاندار زنجان ادامه داد: با پیگیری جدی و دلسوزانه می توان از ظرفیت های مختلف استان استفاده کرد.

درویش امیری با اشاره به اینکه یکی از تعهدات رئیس جمهور در استان زنجان گازرسانی به روستاهای استان  بود، گفت: 63 روستا در هفته دولت به تعداد روستاهای دارای گاز استان اضافه شد.

وی گفت: 87 درصد مردم روستاها امروز در استان زنجان از نعمت گاز رسانی بهره مند هستند و تا پایان سال این میزان به بیش از 90 درصد می رسد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: 575 شغل مستقیم از ظریق شرکت های صنعتی و معدنی استان در این ایام فراهم شده است.

درویش امیری گفت: در استان زنجان برای اجرای یک طرح صنعتی 850 میلیارد تومان هزینه شده است و تا تکمیل یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.//ن

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ ]
جناب آقای اسدالله درویش امیری استاندار محترم پیام شما وشعارجنابعالی پیرو فرمایشات قبلی شنیدیم کارکنان وکارشناسان ادارات برای این امر انگیزه ندارند معاونان از مدیران دستور می گیرند مدیران هم از شما وهم از وزارت خانه ها که نتایج آن سرگردانی مردم وبدبختی اقشار جامعه است وکسی هم پیگیر مسایل نیست تا در یابد کجا به مردم جفا می شود اگر مدیرشما هم دزدی کرده باشد مردم گزارش به دهند جواب قاطع داده می شود که چنین نبوده ونیست درحالی که ............
فرم ارسال نظر