logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

حوزه پزشکی کمتر شاهد دخالت افراد غیرصاحب نظر است/ در حوزه فرهنگ و ارشاد همه مدعی هستند

حوزه-پزشکی-کمتر-شاهد-دخالت-افراد-غیرصاحب-نظر-است-در-حوزه-فرهنگ-و-ارشاد-همه-مدعی-هستند

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به پیشرفت‌های حوزه پزشکی  گفت: حوزه پزشکی کمتر شاهد دخالت  افراد غیرصاحب نظر است.

به گزارش موج رسا; سید بیوک موسوی امروز در مراسم گرامیداشت روز پزشک با بیان  اینکه اقدامات زیادی در حوزه سلامت انجام شده است، اظهار کرد: این اقدامات گاهی در هیاهوهای سیاسی گم می‌شوند.

وی با بیان اینکه انجام برخی از کارها حوزه سلامت آرزوی همه دولتها بوده است افزود: همه کسانی که در این کشور رئیس جمهور و یا وزیر بهداشت شدند آرزویشان این بود تا این کارها را انجام بدهند نه اینکه نمی‌خواستند بلکه نتوانستند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه وزرای قبلی نیز فرزندان  این مرز و بوم بودند، خاطرنشان کرد: آنها نتوانستند ابر و باد و مه و خورشید و فلک را درکار بگیرند تا چنین خدمات شگرفی را حوزه بهداشت و درمان ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه تک تک پزشکان و مدیران استانی، وزیر بهداشت را یاری کرده‌اند، ابراز کرد: حتی آن فردی که در دورترین نقطه کشور در خانه بهداشت فعالیت می‌کند در این پیشرفت و  توسعه سهیم است.

موسوی با بیان اینکه یادمان نرفته برای کوچکترین خدمات مردم مجبور بودند رنج سفر را به جان بخرند، عنوان کرد: کارهای بزرگی در حوزه پزشکی انجام شده است و  امیدواریم در دیگر حوزه‌ها نیز این اتفاقات خوب را شاهد باشیم.

وی با ابراز اینکه در حوزه پزشکی کمتر شاهد دخالت افراد غیرصاحب نظر هستیم، گفت: به فرض مثال در حوزه نفت مدعیان زیادی وجود دارند و حوزه ارشاد نیز همه مدعی هستند و فرضا بنده که یک بیت شعر خوانده‌ام ادعای وزیر شدن در این حوزه را دارم.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه نوسان در حوزه فرهنگ به همین دلیل بیشتر است، اظهار کرد: در حوزه پزشکی کمتر شاهد اینگونه اتفاقات و دخالت از بیرون هستیم.

وی بیان کرد: اگر ما در همه مشکلات جامعه را خوب بشکافیم و بشناسیم و درد جامعه به متخصصان سپرده شود و نسخه شفا بخش را خوب اجرا کنیم به طور یقین همین پیشرفت‌های حوزه پزشکی در آن حوزه‌ها نیز حاصل خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه ما نمی‌دانیم در زیر پوست شهر چه می‌گذرد، افزود: ما در مورد مسائل دختران جامعه، دانش آموزان و جوانان اطلاع زیادی نداریم و فقط به صورت کلی صحبت می‌کنیم اما باید دردها را دانست تا بر اساس آن به درمان نیز فکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه درمان بسیاری از دردها امید است، گفت: امیدآفرینی باید در جامعه نیز دنبال شود.

//س

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ ]
بله فقط مدیران ارشاد که با هزار امید می آیند وبا هزاران خلاف می روند هیچ ادعایی ندارند
فرم ارسال نظر