logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان خبر داد

انعقاد قرارداد بیمه سلامت استان زنجان با۴۵۰ مرکز درمانی و ۲۳۰ پزشک

انعقاد-قرارداد-بیمه-سلامت-استان-زنجان-با۴۵۰-مرکز-درمانی-و-۲۳۰-پزشک

 رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان از انعقاد قرارداد بیمه سلامت استان زنجان با۴۵۰ مرکز درمانی و ۲۳۰ پزشک خبر داد.

به گزارش موج رسا; حسین بابایی امروز در حاشیه دیدار استاندار زنجان از بیمه سلامت با بیان اینکه بر اساس اطلاعات و آمار به دست آمده تعداد بیمه شدگان سطح کشور و استان زنجان در دولت یازدهم به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: خدمات بیمه در سطح کشور و استان زنجان از لحاظ کمیت و کیفیت با افزایش همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت استان زنجان با وجو کارمندان اندک خدمات خوبی را به شهروندان زنجانی ارائه کرده است، عنوان داشت: بیمه سلامت در استان زنجان با بیش از ۴۵۰ مرکز درمانی و بیش از ۲۳۰پزشک قرارداد منعقد کرده است.

 رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه جامعه پزشکی ستان زنجان سالم ترین و پاک ترین صنوف است، تصریح کرد: عدم پرداخت بیمه ها به موقع از دغدغه های ما است.

بابایی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 115 هزار نفر در استان زنجان تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفته اند، ابراز کرد: استقبال مردم از بیمه ها در زنجان با افزایش روبه رو شده است.

وی با بیان اینکه سالهای گذشته بهترین دوره تعامل با بیمه ها بوده است، تصریح کرد: در حا ل حاضر بیمه ها بدهی زیادی به کادر پزشکی دارند و باد به این امرمهم توجه شود.

عصر زنجان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر