logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

حجاج زنجانی 28 تا 30 مرداد ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند/ اعزام 1080 نفر در قالب 4 پرواز

حجاج-زنجانی-28-تا-30-مرداد-ماه-عازم-سرزمین-وحی-می‌شوند-اعزام-1080-نفر-در-قالب-4-پرواز

مدیر فرودگاه زنجان گفت: حجاج زنجانی 28 تا 30 مرداد ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه اعزام حجاج زنجانی به سرزمین وحی از 28 تا 30 مرداد ماه خواهد بود، اظهار کرد: حجاج استان زنجان در قالب پروازهایی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مدینه منوره منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه 1080 نفر از فرودگاه زنجان عازم حج تمتع می‌شوند، ابراز کرد: طبق گفته مدیران حج و زیارت حدود 240 حاجی نیز سهمیه را از استان تهران گرفتند که آنها از طریق فرودگاه امام اعزام خواهند شد.

مدیر فرودگاه زنجان بیان کرد: حجاجی که از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند در قالب چهار پرواز هستتند و دو پرواز حجاج این استان نیز که سهمیه استان تهران را دارند در قابل دو پرواز هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات برای اعزام حجاج زنجانی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: 1080 نفری که از فرودگاه زنجان عازم حج امسال می‌شوند شامل افراد عادی و عواملی هستند که مسئولیت حجاج را بر عهده دارند.

قاسمی در مورد پروازهای مشهد مقدس این فرودگاه نیز گفت: برای مشهد مقدس دو پرواز 160 نفره با هواپیمای بوئینگ ام دی در هفته انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش خصوصی بحث پرواز را انجام می‌دهد به دنبال هواپیماهایی با تعداد صندلی‌های کمتر است تا تعداد پروازهای مشهد را در طول هفته افزایش دهد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر