logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل انجمن مهرانه زنجان:

زنجان در مدیریت سرطان جهان اولی است/400 خیر چرخ مهرانه را می چرخانند

زنجان-در-مدیریت-سرطان-جهان-اولی-است-400-خیر-چرخ-مهرانه-را-می-چرخانند

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان گفت:با توجه به مدیریت سرطان در استان زنجان می توان گفت زنجان در این زمینه شهر جهان اولی است.

اصغر وثوق امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: خدمات رادیو تراپی برای 2 هزار و 200 نفر از سوی انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این میزان رادیو تراپی باید 11 میلیارد تومان هزینه می شد، افزود:مهرانه افتخار می کند که هیچ ریالی از بیماران اخذ نشده است.

این مسئول با بیان اینکه محل اسکان مهرانه در حد استانداردهای هتل چهار ستاره به افرادی خدمات می دهد که زنجانی ها آنها را نمی شناسند،افزود: از استان های مختلف کشور پذیرش بیمار وجود دارد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان با اشاره به اینکه افرادی که مبتلا به سرطان در استان زنجان هستند،هر نسخه ای در دست داشته باشد، همه هزینه ها پرداخت می شود،گفت: اینجا نمی گذاریم خانواده ها از هم پاشیده شود یا خودروی کسی فروخته شود.

وثوق با بیان اینکه 5 هزار و 200 بیماری تا کنون در این انجمن پرونده دارند،افزود: اگرچه بیماران درد جسمی دارند اما درد روحی ندارند.

وی با اشاره به احداث محل اسکان مهرانه در تهران از سوی زنجانی های ساکن در تهران، گفت: به هزار و 200 نفر روز در سال گذشته مهمانسرای مهرانه در تهران به بیماران و همراهان خدمات ارائه داده است.

این مسئول از ارائه خدمات به 6 هزار نفر روز در مهمانسرای زنجان خبر داد و گفت: خیرین همت بالایی برای کمک به مهرانه دارند.

وی با اشاره به چارت مهرانه،گفت: این انجمن تنها 33 کارمند رسمی دارد در حالی که 400 خیر چرخ مهرانه را می چرخانند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان با اشاره به اینکه در مدیریت سرطان جهان اول زنجان است،گفت:کجای دنیا استان یک میلیون نفری ماهی یک میلیارد تومان به یک خیریه کمک می کند که باید این موضوع در گینس ثبت شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر