logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۸۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان؛

هیچ گونه کاهش سهمیه آرد در نانوایی های استان زنجان اعمال نشده است/ مردم شکایت خود را از نانوایی‌ها در سامانه ۱۲۴ ثبت کنند

هیچ-گونه-کاهش-سهمیه-آرد-در-نانوایی-های-استان-زنجان-اعمال-نشده-است-مردم-شکایت-خود-را-از-نانوایی‌ها-در-سامانه-۱۲۴-ثبت-کنند
مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به شلوغی مقطعی برخی نانوایی‌ها گفت: هیچ گونه کاهش سهمیه آرد در استان انجام نشده و حتی در ماه‌های اخیر بیش از سهمیه آرد به نانوایی‌ها ارسال شده است.

کریم رافت‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از زمان واگذاری امور مربوط به بازرسی بازار محصولات کشاورزی و به الطبع آن گندم، آرد و نان؛ بحث نظارت و بازرسی بر این واحد‌ها در تمام نقاط استان بر عهده جهاد کشاورزی قرار گرفته و با همکاری اداره کل غله، بسیج اصناف، پلیس امنیت اقتصادی روزانه بر اساس شکایت‌های مردمی و سایر شاخص‌هایی که مد نظر سازمان است در دو شیفت صبح و عصر کار نظارت انجام می‌گیرد.

وی افزود: کم‌فروشی، گران‌فروشی، تعطیلی غیر مجاز، کاهش ساعت پخت نان، استفاده خارج از شبکه آرد را مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز پرونده تشکیل شده و به تعزیرات ارسال می‌شود.

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هیچ گونه کاهش سهمیه آرد در استان انجام نشده و حتی در ماه‌های اخیر بیش از سهمیه آرد به نانوایی‌ها ارسال شده و تعداد نانوایی‌های دو شیفته نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به شلوغی برخی نانوایی‌ها در برخی مقاطع اذعان کرد: عرضه نان بیش از گذشته بوده و اگر واحدی شلوغ بوده و نیازمند آرد مازاد باشد می تواند این موارد را به جهاد کشاورری و یا اداره غله اطلاع‌رسانی کند و پس از بازرسی آرد مازاد دریافت نماید.

رافت‌نیا بیان کرد: مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ شکایت خود را در خصوص نانوایی‌ها، ثبت کرده و کد رهگیری دریافت نمایند و برای پیگیری‌های بعدی از آن استفاده کنند./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴