logo
امروز : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۷۲۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

لزوم مدیریت کشف حجاب در داخل خودرو ها/ جهاد عفاف اولین فرضیه بانوان مسلمان

لزوم-مدیریت-کشف-حجاب-در-داخل-خودرو-ها-جهاد-عفاف-اولین-فرضیه-بانوان-مسلمان
امام جمعه طارم با حکومت کردن افرادی که در داخل خود رو ها کشف حجاب می کنند، گفت: مسئولان امر کشف حجاب در خودرو ها را مدیریت کنند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه های نماز جمعه طارم با اشاره به لزوم پرشور بودن مساجد، اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند مساجد خلوت باشد.

وی با اشاره به لزوم کنترل فضای مجازی و عدم انتشار هر محتوایی در فضای مجازی، ابراز کرد: سخنان فائزه هاشمی را محکوم می کنیم.
امام جمعه طارم با اشاره به حمایت فائزه هاشمی از بی حجابی، تصریح کرد: انسان هایی مانند هاشمی در بین ملت ایران هیچ جایگاهی ندارند.
وی با اشاره به عید سعید قربان، عنوان کرد: عید قربان بهترین فرصت برای نیایش و راز و نیاز است.
منصوری با بیان اینکه عید قربان نهایت بندگی انسان کامل به درگاه خداوند است، ادامه داد: ۲۱ خرداد ماه سالروز قیام خونین قیام مسجد گوهرشاد است.
وی با بیان اینکه جهاد عفاف اولین فرضیه بر بانوان مسلمان است، افزود: کسانی که عمدا احکام الهی مانند حجاب را رعایت نمی کنند در حال جنگ با خداوند هستند.
امام جمعه طارم با حکومت کردن افرادی که در داخل خود رو ها کشف حجاب می کنند، ابراز کرد: مسئولان امر کشف حجاب در خودرو ها را مدیریت کنند.
وی با بیان اینکه حرف و عمل آمریکا با هم فرق می کند، تصریح کرد: آمریکا ادعای حقوق بشر دارد اما بری تسلط بر کشور های قتل و آدم کشی می کند.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱