logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با لیالی قدر؛

طرح اکرام ایتام و محسنین در زنجان اجرا می شود/وجود 1500 یتیم در استان زنجان

طرح-اکرام-ایتام-و-محسنین-در-زنجان-اجرا-می-شود-وجود-1500-یتیم-در-استان-زنجان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر؛طرح اکرام ایتام و محسنین در زنجان اجرا می شود.

رضا حسنلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ضمن تشریح فعالیت های کمیته امداد در لیالی قدر،اظهار داشت: همزمان با شب های قدر طرح اکرام ایتام و محسنین اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های کمیته امداد در سطح امامزادگان، مساجد و معابر مستقر است،تصریح کرد: خیران و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این پایگاه ها کفالت یتیمان را برعهده گرفته و یا سرپرستی فرزندان را در قالب طرح محسنین برعهده بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 500 یتیم و یک هزار و 600 فرزند محسنین تحت سرپرستی کمیته امداد این استان قرار دارند،ادامه داد: طرح اکرام ایتام، برای حمایت از فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته امداد اجرایی می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح محسنین برای حمایت از فرزندان نیازمند غیریتیم اجرا می شود،افزود: خیران شرکت کننده در این طرح ماهانه مبالغی را به حساب این افراد واریز می کنند.
حسنلو با بیان اینکه پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل امامزاده سید ابراهیم (ع)،حسینیه اعظم،مسجد زینبیه اعظم، حسینیه ثارالله و دیگر مساجد شهر زنجان آماده پذیرش مراجعه کنندگان و خیران است،ادامه داد: خیران می توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد (ره) به نشانی emdad.ir نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: همچنین علاقه مندان با ارسال یک پیامک خالی به سامانه 3000333324 می توانند در این طرح شرکت کنند.

حسنلو ادامه داد: تمامی دفاتر کمیته امداد این استان در طول سال نیز آماده نام نویسی خیرین برای حمایت از فرزندان محسنین ایتام هستند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲