logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

فعالیت سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش‌های مجازی چشمگیر بوده است

فعالیت-سازمان-فنی-و-حرفه‌ای-در-زمینه-آموزش‌های-مجازی-چشمگیر-بوده-است

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای اقدامات خوبی در زمینه آموزش‌های مجازی انجام داده است که نتایج بسیار خوبی را نیز به همراه داشته است.

به گزارش موج رسا; محمدرضا انصاری شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با اشاره به فعالیت‌های این سازمان اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای شایستگی حرفه‌ای دانشیار و دانش آموختگان دانشگاه‌های استان با رویکرد رفع نیازها و تربیت متخصص از فعایت‌های این سازمان است.
وی با اشاره به در استان زنجان عنوان کرد: اعضای شورای مهارت آموزی را 31 اداره به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تشکیل می‌دهد.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان به فعالیت‌های این سازمان اشاره کرد و افزود: آموزش های مهارتی در مناطق محروم روستایی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار از جمله برنامه‌های این نهاد دولتی است.
وی با اشاره به اینکه ضرورت آموزش‌های شغلی مهمترین وظیفه آموزش‌های مهارتی است خاطرنشان کرد: و مهمترین وظیفه آن سرمایه‌های فکری، اجتماعی و فرهنگی است که هرکدام ضروریت‌های خود را دارند.
انصاری ابراز کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای اقدامات خوبی در زمینه آموزش‌های مجازی انجام داده است که نتایج بسیار خوبی را نیز به همراه داشته است.
وی افزود: آموزش های مهارتی کارآفرینی با رویکرد جذب مشارکت فعالان بخش اقتصادی در توسعه اشتغال و آموزش شاغلین بنگاه‌های اقتصادی و فرهنگ سازی از جمله اقدامات این سازمان بوده است.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در زمینه آموزش مجازی ،تولید محتوا و تولید نرم‌افزارهای موبایل از جمله اقدامات خوب این سازمان است که به اقشار مختلف جامعه در استان آموزش‌های لازم داده می‌شود.
انصاری با اشاره به یکی از برنامه های مهم این سازمان که در کارگروه تخصصی اشتغال به آن اشاره شده است عنوان کرد: طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار از اهم برنامه‌های فنی و حرفه ای است.//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر