logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی در راستای اشتغالزایی در زنجان

استفاده-از-ظرفیت-بخش-کشاورزی-در-راستای-اشتغالزایی-در-زنجان

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ظرفیت کشاورزی استان زنجان بالا است و می‌توان از این ظرفیت در راستای اشتغال در جامعه استفاده کرد.

به گزارش موج رسا; محمدرضا یوسفی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال باید حول یک برنامه منظم حرکت کند اظهار کرد: دولت یازدهم با سامانه رصد موافق نیست و دلیل آن واقعی نبودن آمارها است که مسئولان را به گمراهی می‌برد.
وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی اداره کار در سال 96 ابراز کرد: اجرای طرح تکاپو از دیگر برنامه‌های پیشنهادی این اداره است و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است که دو کارگروه تخصصی اشتغال و کارگروه مدیریت و راهبری توسعه اشتغال پایدار باهم ادغام شوند که این کار سبب برگزاری منظم‌تر جلسات می‌شود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد اشتغال می‌تواند مشکلات اشتغال را تا حدودی کاهش دهد گفت: در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به تدوین اولویت‌های سرمایه‌گذاری شهرستانی تاکید فراوانی شده است.
وی خاطر نشان کرد: توسعه مشاغل خانگی به منظور تقویت اشتغال در جامعه و توانمند سازی مددجویان و زنان بی سرپرست خانوار یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی این اداره است.
یوسفی با با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در بخش کشاورزی عنوان کرد: ظرفیت کشاورزی استان زنجان بالا است و می‌توان از این ظرفیت در راستای اشتغال در جامعه استفاده کرد.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای کارگروه تخصصی خاطر نشان کرد: پالایش و شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری با رویکرد نیروی انسانی تحصیل کرده استان یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی کارگروه تخصصی اشتغال است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اعطای تسهیلات به جوانان گفت: اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال جوانان و زنان به ویژه فارغ‌التحصیلان در مناطق کمتر توسعه یافته می‌تواند سبب بهبود اشتغال در استان شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر