logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری زنجان:

شرایط تمدید کارت هوشمند رانندگان اعلام شد

شرایط-تمدید-کارت-هوشمند-رانندگان-اعلام-شد-

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به درخواست تشکل های صنفی رانندگان بخش حمل ونقل، دستورالعمل تمدید کارت هوشمند رانندگان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اصلاح و به همه ادارات ابلاغ شده است.

به گزارش موج رسا; محمد رضا آقاخانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در دستورالعمل جدید شرایط تمدید کارت هوشمند رانندگان،دارابودن کارکرد به میزان تعداد 18 فقره بارنامه رسید شده به صاحب کالا وبه همراه حداقل طی مسافت 7500کیلومتر بابارنامه درطی یکسال برای احراز فعالیت حرفه ای دربخش حمل و نقل عمومی برای رانندگان حمل و نقل کالای برون شهری به استثنای رانندگان ناوگان فوق سنگین لحاظ می شود.

وی همچنین ادامه داد: دربند دیگری از شرایط دارابودن کارکرد 35 فقره صورت وضعیت مسافری به همراه حداقل تعداد 35 فقره صورت وضعیت مسافری و به همراه حداقل طی مسافت 3000کیلومتر با صورت وضعیت در طی یکسال برای رانندگان بخش مینی بوس ضروری است.

این مسئول افزود: حداقل تعداد 35فقره صورت وضعیت مسافری به همراه حداقل طی مسافت 4500کیلومتر با صورت وضعیت درطی یکسال برای رانندگان بخش سواری کرایه در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد:دارابودن کارکرد به میزان حداقل تعداد 18 فقره بارنامه رسید شده به صاحب کالا ویا  پنج فقره راهنامه (CMR) رسید شده در بخش حمل و نقل بین المللی نیز ازشرایط جدید تمدید کارت هوشمند رانندگان است.

آقاخانی یادآورشد:برای رانندگان حمل و نقل روستایی نیز،دارابودن کارکرد به میزان حداقل تعداد 18 صورت وضعیت  مسافری و به همراه حداقل طی مسافت 2500کیلومتر با صورت وضعیت درطی یکسال ضروری است.//ن

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

امنیت منطقه شمالغرب پایدار و قابل توجه است/آمریکا و جیره خواران نمی توانند احساس امنیت مردم را خدشه دار کنند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: امنیت منطقه شمالغرب پایدار و قابل توجه بوده و با تحرکات دشمنان رصد و پاسخ داده می شود.

سردار اوصانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، امنیت شمال غرب را پایدار و قابل توجه عنوان کرد و گفت: اگر چه دشمنان همه تلاش خود را انجام دادند تا منطقه شمالغرب را به عنوان مبنای پل نا امنی برای ایران قرار دهند اما از سال 90تا 94 همه ساخته های دشمن نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه امروز مردم احساس امنیت می کنند و بسیاری از سرمایه گذاران به صورت کلان در این منطقه سرمایه گذاری انجام می دهند،افزود: این میزان سرمایه گذاری ناشی از احساس امنیت است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه دشمنان به ویژه آمریکا با نوکر جیره خوار خود عربستان گروهک های تکفیری را برعلیه نظام اسلامی آماده سازی می کنند،یادآور شد: درسال گذشته شاهد بودیم که به تحرکات این کروهگ ها ضربه سنگینی خورد.

سردار اوصانلو با بیان اینکه برای مقابله با هر نوع حرکتی از سوی گروهک ها و همپیمانان آمادگی کامل داریم،خاطرنشان کرد: حرکت دشمنان رصد می شود و هیچ مشکلی در منطقه شمالغرب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات هم نشان دادند که با همه وجود به صحنه آمده اند،گفت: 70 درصد مردم آذربایجان و 60 درصد کردستانی ها در انتخابات شرکت کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه  مشارکت مردم منطقه شمالغرب در انتخابات دو درصد نسبت به انتخابات گذشته بیشتر بود،تصریح کرد: این حضور نشان می دهد که مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و نظام را قبول داشته و در صحنه حضور دارند.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر