logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۰۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف یک کیلو گرم مواد مخدر صنعتی در شهرستان ابهر/ برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان افزایش می‌یابد

کشف-یک-کیلو-گرم-مواد-مخدر-صنعتی-در-شهرستان-ابهر-برخورد-با-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-افزایش-می‌یابد

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان گفت: در راستا برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر یک کیلو گرم مواد مخدر صنعتی در شهرستان ابهر کشف شد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شد که یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه از این فرد نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل و توزیع مقادیر مواد مخدر از نوع شیشه توسط سودا گر مرگ ساکن اطراف ابهر‌، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر‌، آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان ابهر قرار گرفت‌.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود‌: ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه با مستقر شدن و کنترل خیابان‌های مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی‌، نهایتا با توقیف و بازرسی یک دستگاه خودرو پژو مقدار یک کیلو گرم شیشه جاسازی شده در خودرو کشف شد‌.

وی ابراز کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد‌.

سردار آزادی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با سودا گران مرگ از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است به خانواده‌ها افزود: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست وشادی کاذب مصرف مواد مخدر‌، به سرعت جای خود را به غم و اندوه خواهد داد.

وی ابراز کرد: شهروندان در صورت مشاهده مواردی شبیه با پلیس همکاری داشته باشند و به مراکز پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان برای دستگیری فرد توزیع کننده اقدام شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر