زنجان جز سه استان برتر در مشارکت طرح نظرسنجی پیامکی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:طبق گزارش نظرسنجی پیامکی ازمسافرین ناوگان عمومی جاده ای که درسطح کشور برگزارشد،خدمات گیرندگان از ناوگان مسافربری عمومی استان زنجان جزبیشترین مشارکت کنندگان درطرح بودند.
به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران؛با بیان اینکه استان زنجان جز سه استان برتر در مشارکت طرح نظرسنجی پیامکی معرفی شده است، افزود:به منظورانجام برنامه ریزی ،هماهنگی واعمال نظارت مطلوبتر بر نحوه عملکرد شرکتها و موسسات فعال در بخش حمل و نقل عمومی مسافربین شهری و ناوگان تحت پوشش آنها در جهت ارزیابی سطح خدمات سفر توسط مسافران و ارایه خدمات مطلوبتر وا رتقا سطح رضایتمندی آنان طرح نظرسنجی از مسافرین نوروزی به طرق مختلف توسط سازمان راهداری و به تبع آن ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسرکشور و شرکتهای حمل و نقل مسافری انجام گرفت .
وی تصریح کرد:براساس گزارش های رسیده و پایش اطلاعات دریافتی میزان مشارکت مسافرین در طرح نظرسنجی که ازناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان درایام نوروز استفاده کرده اند نزدیک به 26 درصد بوده است .
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان ساخت : کلیه شرکتهای مسافربری استان زنجان موظف هستند بعد ازدریافت شماره تلفن صحیح وصدور بلیط ،اطلاعات تماس مسافررا برای سامانه ارسال نمایندواطلاعات درسامانه ذخیره و پردازش شده وبعد ازمدت زمان مشخص ازشروع سفرسوال درقالب پیامک نظرسنجی ازشماره 3000141به مسافرمحترم ارسال می گردد.
دست نشان تاکید کرد:مسافرگزینه موردنظررا درجواب پیامک به سامانه ارسال می نماید که هزینه ای برای وی دربرنداشته و رایگان است .
وی یادآورشد: تامین رضایتمندی مسافران و کیفیت بالای خدمات از مواردی است که شرکت های مسافربری ملزم به رعایت آنها هستند و نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان این اداره کل درجهت رسیدگی به مشکلات و انتقادات این حوزه خواهد کرد.همچنین مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 جهت بررسی ورسیدگی اطلاع دهند.//ن
انتهای خبر/