logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مردم با حضور در پای صندوقهای رای وحدت خود را به دشمنان نشان می‌دهند

مردم-با-حضور-در-پای-صندوقهای-رای-وحدت-خود-را-به-دشمنان-نشان-می‌دهند

استاندار زنجان با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در پای صندوقهای رای گفت: مردم با حضور در پای صندوقهای رای وحدت خود را به دشمنان نشان می‌دهند.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری عصر امروز در همایش گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: حضور فعال مردم در انتخابات یعنی پشتبانی از کشور و نظام و رهبری و با مشارکت حداکثری مردم دشمنان مایوس می‌شوند اما با ناامید کردن مردم و جوانان مشارکت حداکثری محقق نمی‌شود.

وی تصریح کرد: انتخابات خواه و ناخواه به اتمام می‌رسد اما نباید اجازه بدهیم که برای کسانی که اجرای قانون اساسی مسئولیت می‌پذیرند بد اخلاقی‌ها را در جامعه رواج دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شرایط جهانی و منطقه‌ای ایران حساس است بیان کرد: شرایط منطقه‌ای ایران به گونه‌ای بوده که نیاز به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی با اشاره به اینکه سرمداران حکومت غاصب صعودی که کینه دیرینه با کشور ما دارند تصریح کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای وحدت خود را به دشمنان می‌دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه دشمنان همواره در انتظار هستند که ملت ایران بعد از 38 چگونه در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند بیان کرد: آنچه برای ما مهم است مشارکت حداکثر مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه بد اخلاقی‌ها سم مهلکی برای جامعه اسلامی است افزود: هر دولتی که بر روی کار می‌آید باید در راستای اجرای قوانین گام بردارد.

مردم استان زنجان همواره در عرصه انتخابات حضور فعالی دارند

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور فعال مردم استان زنجان در عرصه انتخابات گفت: استان زنجان در بحث مشارکتهای مردمی در انتخابات جزور چهار استان نخست در کشور است.

آیت الله خاتمی نیز در این همایش با اشاره به اینکه امام راحل تاکید بر واژه جمهوریت و اسلامیت داشتند افزود: بحث نقش آفرینی مردم در بحث تصمیم گیریهای کلان بسیار تاثیر گذار است.

امام جمعه زنجان با اشاره به مشارکت روستایی در انتخابات ابراز کرد: در برخی از روستاهای استان بالای 80 درصد مردم در انتخابات حضور دارند و این میزان مشارکت نشان دهنده مردم سالاری در ایران است.

وی گفت: استان زنجان در چند دوره اخیر انتخابات جزو 4 استان نخست کشوری در ضریب مشاکت مردمی است و سطح مشارکت مردم در انتخابات بالا بوده و این مسئله نشان دهنده پایبدی مردم زنجان به انقلاب و امام راحل است.

خاتمی عنوان کرد: کاندیداها باید برای رضایت و رضایتمندی مردم کار کنند و در فکر کسب پست و مقام نباشند.

وی با اشاره به اهمیت یک رای در انتخابات تاکید کرد: بارها مقام معظم رهبری فرموده‌اند که رای حق الناس است و تمام مجریان انتخابات باید با توجه به سخن رهبری از تک تک رای‌های مردم‌ حفاظت کنند.
امام جمعه زنجان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابت تصریح کرد: افزایش حتی یک رای هم در انتخابات برای ما حائز اهمیت است و این نشانه اقتدار ایران در جهان خواهد بود.
وی با اشاره به دیر شروع شدن کار شوراها در انقلاب اسلامی خاطرنشان‌ کرد: شوراهای اسلامی شهر از سال ۷۷ آعاز به کار کرد و باید قبول کنیم که دیر این شوراها تشکیل شد و شوراهای اسلامی به اندازه دیگر نهادهای انقلابی نتوانسته رشد کند و نیاز به اصلاحات و تغییر ساختار دارد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر