پذیرش 73000 بیمار به صورت تلفنی
مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در طی سال گذشته بیش از 73 هزار بیمار موفق به اخذ پذیرش از طریق تلفن گویا در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان شده اند.
به گزارش موج رسا; علی محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 20 پورت خط تلفن مستقیم به پذیرش تلفنی اختصاص یافته است، اظهار داشت: پذیرش تلفنی در مراکز درمانی بیماران به صورت تلفنی در راستای ارائه خدمات به مراکز درمانی تامین اجتماعی بوده است که بیماران توانستهاند پذیرش خود را از طریق این سیستم دریافت کنند.
وی تصریح کرد: 20 پورت خط تلفن مستقیم به پذیرش تلفنی اختصاص یافته است که از این تعداد6 خط به بیمارستان امام حسین (ع) ، 8 خط بیمارستان امید ، 2خط پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و درمانگاههای روزبه زنجان ، شفاء ابهر ، شهدای خرمدره و سهروردی خدابنده هر کدام دارای یک خط تلفن گویا هستند.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: بیماران و بیمه شدگان می توانند بمنظور مدیریت زمان ، قبل از مراجعه به مراکز درمانی از طریق سیستم پذیرش تلفنی گویا نوبت و ساعت حضور اخذ کنند تا ساعت کمتری را پشت نوبت باقی بمانند.
محمدی تصریح کرد: جلوگیری از تضییع حقوق بیماران در ارایه نوبت، تکریم شأن و منزلت مراجعان، صرفهجویی در وقت بیماران و از همه مهمتر جلوگیری از تجمع در مقابل واحدهای پذیرش و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماریهای مسری به سایرین را از مزایای اجرای طرح پذیرش تلفنی است.
وی افزود: به دنبال افزایش ظرفیتهای این سیستم هستیم تا بیمه شدگان علاوه بر پذیرش تلفنی بتوانند از لیست اسامی پزشکان و متخصصان و امکانات پزشکی و پیراپزشکی مراکز درمانی اطلاع یابند.
مدیردرمان تأمیناجتماعی استان زنجان عنوان کرد: استفاده از فناوریهای جدید در مراکز درمانی استان در دستور کار قرار گرفته است که دراین راستا زیر ساختهای خدمات در حوزه های درمانی از جمله حذف دفترچههای کاغذی، سیستم ارجاع و اجرای سیستم یکپارچه HIS در استان فراهم و عملیاتی شده است.
محمدی تاکید کرد: طرح حذف دفترچه درمانی و الکترونیکی شدن نسخ در مراکز درمانی طرف قرار داد بسرعت در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان سال اجرایی و عملیاتی شود./ک
انتهای خبر/