logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۰۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان خبرداد

الکترونیکی شدن خدمات سهام عدالت در استان ها/فعالیت دفاتر سهام عدالت تعیین تکلیف نشده است

الکترونیکی-شدن-خدمات-سهام-عدالت-در-استان-ها-فعالیت-دفاتر-سهام-عدالت-تعیین-تکلیف-نشده-است

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان گفت:بر اساس تصمیم مرکز در حال حاضر خدمات سهام عدالت به صورت الکترونیکی به افراد ارائه می شود.

ناصر حسین خانلو امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ، اظهار داشت: از سال 91 تا کنون ثبت نام جدیدی در خصوص سهام عدالت در کشور انجام نشده است.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام جدید افراد باید مجلس شورای اسلامی به صورت لایحه مصوب کند، خاطرنشان کرد: در صورت مصوبه مجلس، شورای پول و اعتبار تامین اعتبار کرده و سهام آماده واگذاری می شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات سهام عدالت در کشور، خاطرنشان کرد:با الکترونیکی شدن خدمات دفاتر سهام عدالت در استان ها تعیین تکلیف نشده اند.

حسین خانلو با بیان اینکه هنوز تعیین تکلیف ماندن یا جمع کردن دفاتر سهام عدالت مشخص نیست، ادامه داد: این دفاتر در حال حاضر پاسخگوی مردم نیستند.

وی با بیان اینکه مردم برای حل مشکلات سهام عدالت خود به  سامانه سهام عدالت مراجعه کنند، یادآور شد: در 11 ماه گذشته حقوق و مزایا به مسئولان دفاتر اختصاص نیافته است.

این مسئول افزود: این شرکت در سطح استان به شش شرکت شهرستان پاسخگو بود اما با اقدامات انجام شده، فعالیت ها به صورت الکترونیکی دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان با اشاره به تعدیل نیروهای دفاتر سهام عدالت در زنجان، گفت: در صورت تامین اعتبار لازم این دفاتر می توانند خدمات رسانی کنند.

حسین خانلو با بیان اینکه نامه نگاری های لازم در این زمینه انجام شده است، افزود: هنوز پاسخی به این نامه داده نشده است و بر اساس تصمیم مرکز خدمات الکترونیکی جایگزین خدمات حضوری می شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر