logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۰۸۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پروژه‌های بسیج و سپاه در توسعه استان موثر است/ امروز به روحیه بسیجی در حوزه محرومیت‌زدایی نیاز داریم

پروژه‌های-بسیج-و-سپاه-در-توسعه-استان-موثر-است-امروز-به-روحیه-بسیجی-در-حوزه-محرومیت‌زدایی-نیاز-داریم

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از مدیران می‌خواهیم که قدری مدون در کنار بسیج باشند گفت: ما امروز نیازمند روحیه بسیجی به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی داریم.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در همایش سالروز جهاد سازندگی و مراسم تقدیر از جهادگران برتر با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی به منظور توسعه و آبادانی مناطق محروم و روستاها در سال 62 توسط مجلس به تصویب رسید.

وی با اشاره به اقدمات موثر بسیج سازندگی در مناطق محروم استان زنجان عنوان کرد: بسیج سازندگی اقدمات بسیار موثری را در مناطق محروم استان انجام داده که تنها که این اقدامات تنها برای چند سال اخیر نیست.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی باید در ساخت و سازها فعالیت کنند بیان کرد: فعالیت‌های بسیج آثار و برکاتی متعددی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در بخش‌های مختلف نیز قدر به صورت مدون در کنار بسیج باشد خاطر نشان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی که نیازمند روحیه بسیجی هستیم.

حقیقی با اشاره به اینکه سپاه در استان زنجان اقدامات بسیار موثری در حوزه‌های مختلف داشته است بیان کرد: اجرای پروژه‌های توسط سپاه منجر به ارزان‌ت تمام شده آنها می‌شود و بسیج نیز در اجرای پروژه‌ها با روحیه ایثارگری وارد شده و فعالیت می‌کند.

وی هدف از تشکیل بسیج سازندگی استفاده از شور و نشاط جوانان در آبادانی مناطق محروم در امر فراغت آنها است گفت: سپاه و بسیج در توسعه و آبادانی مناطق محروم استان بسیار تاثیر گذار هستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در گذشته کارهای بسیار موثری در مناطق محروم استان توسط بسیج انجام شده است بیان کرد: امسال در بارشها‌های اخیر در امداد رسانی به سیل زدگان بسیج و سپاه بسیار خوب وارد شدند.

وی با اشاره به اینکه در کمک‌رسانی به سیل زدگان بسیج و سپاه پای کار بودند افزود: سردار به شخص در مناطق سیل زده حضور داشتند و اقدامات بسیار موثری را نیز انجام دادند.

حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه امروز باید اشتغال جوانان توجه داشته باشیم افزود: اشتغال یکی از مقوله‌ها مهم برای خانواده محسوب می‌شود و باید اشتغال افراد را در جامعه مد نظر داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره اجرای پروژه با بهروری بالا و هزینه‌ها کم عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم و کافی داشته باشیم.

 

استاندار زنجان افزود: باید در پروژه‌ها بهره‌وری بالاتر رفته و هزینه‌ها هم کمتر شده و از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر