logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۰۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

برگزاری انتخابات مشاوران جوان استاندار حرکت منحصربفردی در کشور است/ جوانان زنجانی صاحب تیم فوتبال در لیگ دسته 2 می شوند

برگزاری-انتخابات-مشاوران-جوان-استاندار-حرکت-منحصربفردی-در-کشور-است-جوانان-زنجانی-صاحب-تیم-فوتبال-در-لیگ-دسته-2-می-شوند

استاندار زنجان با اشاره به انتخابات مجمع مشاورین جوان استاندار گفت: برگزاری انتخابات مشاورین جوان استاندار حرکت منحصربفردی در کشور است.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی سه شنبه شب در مراسم انتخاب مجمع مشاورین استاندار زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و توجه مقام معظم رهبری به جوانان اظهار کرد: ما به عنوان سرباز مکلفیم که این کار را عملیاتی کنیم و همچنین سیاست دولت نیز توجه به حضور جوانان است.

وی با بیان اینکه بنده طبق قانون حق انتخاب مشاوران جوان را داشتم، ابراز کرد: بنده با این وجود اختیار انتخاب مجمع مشاوران جوان را به خود جوانان دادم و یقین دارم که می توانید بهترین ها را انتخاب کنید.

استاندار زنجان با بیان اینکه اعتقادی به اینکه باید آدم های خاص و مخصوص را انتخاب کنیم، ندارم عنوان کرد: کسانی که برنانه دارند بیایند و ما را کمک کننید.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات برای انتخاب مشاورین جوان حرکت خوب و جدیدی است، خاطرنشان کرد: این موضوع اقدام منحصربفردی است که در هیچ جای کشور انجام نشده است.

حقیقی با بیان اینکه انتظار دارم که جوانان با برگزاری یک انتخابات خوب شخصیت خود را نشان دهند، گفت: امیدوارم جوانان با برگزاری یک انتخابات خوب و به دور از حاشیه از آبروی بنده دفاع کنند و بنده نیز دست جوانان این استان را خواهم گرفت.

وی به نامه ای که اخیرا به تاج رئیس فدراسیون فوتبال نوشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: در نامه به رئیس فدراسیون فوتبال درخواست یک تیم دسته 2 فوتبال را برای استان داشتم و در همین راستا دو میلیارد نیز به ورزش و جوانان استان داده ام تا با استفاده از جوانان استان این تیم را تشکیل دهند.

استاندار زنجان به زیرپوشش قراردادن و تقویت دانش آموزان کنکوری اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست قصد داریم دانش آموزان کنکوری روستایی را زیرپوشش کنکور ببریم.

وی به استفاده از نیروهای بومی در استخدام ها را نیز مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: در این خصوص جذب 100 نیرو برای ایران ترانسفو از بین نیروهای بومی استان خواهد بود.

حقیقی با بیان اینکه جوانان در جلسات محوری از جمله شورای برنامه ریزی و همچنین در بازدیدها حضور خواهند داشت، گفت: ما با برگزاری این انتخابات نشان می دهیم که به جای انتصاب می توان انتخاب کرد.

وی بیان کرد: اسامی منتخبین تا رسیدگی به شکایات احتمالی اعلام نخواهد شد و از طرفی شکایات احتمالی را خودم بررسی خواهم کرد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر