logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۴

سیاسی

انتخابات، امتحان برای ملت ایران است

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه انتخابات امتحان پیش‌روی ملت ایران است گفت: چشم تمام دنیا به انتخابات ایران و حضور ملت در انتخابات است.

پرده دری‌های ابتکار نتیجه بی‌فکری اوست

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان ابهر و استان زنجان گفت: هتاکی و پرده‌دری افرادی مانند معصومه ابتکار نسبت به شهدای خدمت چیزی از ارجمندی آنان نخواهد کاست.

نفرین خانواده شهدا دامن برخی مسئولان را می‌گیرد

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات بی‌شرمانه برخی مسئولان دولت گذشته نشان از ضعف است و آه خانواده شهدا دامن برخی مسئولان را می‌گیرد.

قتل‌عام فلسطینی‌ها با سبک گفتگوی تمدنی آمریکا

کارشناس و تحلیل‌گر سیاسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در یک دوره‌ای گفتگوی تمدن‌ها را مطرح کردند گفت: آمریکایی‌ها با همین گفتگوی تمدن‌ها دست به جنایت در افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، لبنان زدند و الان نیز با همین گفتگو در غزه دست به قتل‌عام می‌زنند.

مراقب گرگ پیر بی‌ابتکار باشیم

امام جمعه طارم گفت: مردم کشورمان دوستار شهید آیت‌الله رئیسی بودند و این موضوع بر هیچ کس کتمان نیست بنابراین باید مراقب گرگ‌های پیر و بی‌ابتکار در ایام انتخابات باشیم.

شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را بالا برد

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید رئیس جمهور شهید را الگو قرار دهند گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تراز ریاست جمهوری را بسیار بالا برد.

مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه قدرت کشور است

خبرنگار پایگاه خبری عصر زنجان گفت: یکی ازمدر‌ن‌ترین و آزادترین انتخاباتی که در نظام‌های سیاسی جهان وجود دارد انتخابات در ایران است که حضور مردم اقتدار خاصی به آن می‌بخشد و خود بیانگر اقتدار سیاسی است.