logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۸۰۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با موج رسا:

معافیت استانداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان بعد از اصلاحات مجلس مشخص می‌شود/ اعلام جزئیات به محض نهایی شدن اصلاحات و ابلاغ قانون

معافیت-استانداران-از-قانون-منع-به-کارگیری-بازنشستگان-بعد-از-اصلاحات-مجلس-مشخص-می‌شود-اعلام-جزئیات-به-محض-نهایی-شدن-اصلاحات-و-ابلاغ-قانون

معاون رئیس جمهور گفت: معافیت استانداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان بعد از اصلاحات مجلس مشخص ‏می‌شود.

جمشید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح برخی موضوعات مبنی بر معاف شدن استانداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: سخن گفتن از چنین موضوعاتی اکنون زود بوده و باید منتظر ماند و دید چه اصلاحلاتی در این قانون انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا زمان ابلاغ این قانون بنده به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نمی‌توانم اظهار نظر قطعی در این مورد داشته باشم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه اکنون باید منتظر این باشیم که چه اصلاحاتی را مجلس انجام خواهد داد، عنوان کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان اکنون از طریق شورای نگهبان به مجلس بازگردانده شده است.

وی بیان کرد: به محض نهایی شدن اصلاحات و ابلاغ قانون جزئیات آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انصاری بیان کرد: اینکه چه مدیرانی شامل این قانون خواهند شد، بعد از ابلاغ مشخض می‌شود و قبل از آن نام بردن از مدیران و یا اعلام تعداد مدیران آمار دقیقی نخواهد بود.

به گزارش موج رسا؛ یکی از نمایندگان مجلس طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که استثنائاتی در قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی در نظر گرفته شده که به احتمال زیاد پستهای حساس از جمله استاندار از این قانون معاف شوند.

//س

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ]
اصلا چنین چیزی که استانداران بازنشسته به کار خود ادامه دهند ومنع قانونی نداشته باشد در اصل ومتن مصوبه مطرح نبوده تا مجلس نظر دباره ارایه کند آنهایی بازنشسته اند ویا باز نشست می شوند باید از پست خود منفک شوند آقای انصاری همیشه یک ساز موازی می زند در سالهای گذشته استان زنجان بی نیاز اعلام کرد الان هم دولت چیزی برای زنجان ندارد از دور دوم دولت 9 زنجان تعطیل شد در دولت 10 با صلاح دید آقاینصااری پیش رفت در دولت 11 هم دست دولت خالی است این مردم باید به کجا پناه ببرند ؟
فرم ارسال نظر