logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۷۸۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی(عج) زنجان خبرداد

بازدید 150 هزار زنجانی از بزرگترین نمایش میدانی جهان اسلام/همایش تقدیر از هنرمندان و خادمین نمایش فصل شیدایی برگزار شد

بازدید-150-هزار-زنجانی-از-بزرگترین-نمایش-میدانی-جهان-اسلام-همایش-تقدیر-از-هنرمندان-و-خادمین-نمایش-فصل-شیدایی-برگزار-شد

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) زنجان گفت: از 5 تا 16 مرداد ماه سال جاری،150 هزار زنجانی از بزرگترین نمایش میدانی جهان اسلام بازدید کردند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم زنجان از اجرای نمایش فصل شیدایی ، اجرای آن تا 16 مرداد تمدید شد.

وی با بیان اینکه در روز آخر نیز این نمایش با حضور گسترده مردم برگزار شد، افزود: 150 هزار نفر از پنجم تا 16 مرداد از این نمایش بازدید کردند.

این مسئول افزود: این نمایش  از پنجم مردادماه هر شب از ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه در کوی فرهنگ، جنب بازار روز برگزار شد.

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) زنجان گفت: نمایش فصل شیدایی برای مقابله با هجمه و شبهه آفرینی دشمنان علیه کشور انجام می‌شود و هدف از اجرای این نمایش تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، امربه‌معروف، تبعیت از ولایت‌فقیه، توجه به دفاع مقدس، و پرداختن به مطالبات رهبری مانند سبک زندگی است.

وی بیان داشت: شانزدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از ۵ تا 16 مرداد سال جاری  در کوی فرهنگ زنجان به صحنه رفت.

 این مسئول بیان داشت: در این نمایش ۱۱ اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای۴ و۵» به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: همچنین همایش تقدیر از هنرمندان و خادمین نمایش فصل شیدایی در مرکز همایش های نور زنجان برگزار شد.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی سعید اسماعیلی و نویسنده و راوی متون نیز رسالت بوذری است. مؤسسه مُهَنّا با حمایت و همراهی سازمان­ هنری­ رسانه‌­ای اوج و سپاه انصارالمهدی استان زنجان به تهیه و تولید این اثر پرداخته‌­اند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر