logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۷۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خبرداد

ارسال 139 اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های زنجان

ارسال-139-اثر-به-جشنواره-مطبوعات-و-خبرگزاری-های-زنجان

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: تا کنون 139 اثر از سوی اصحاب رسانه استان زنجان به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های زنجان ارسال شده است.

یوسف ناصر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 28 تیرماه تعداد 139 اثر در سامانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان زنجان در بخش اصلی ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد 35 اثر گزارش، 6 اثر مقاله، 18 اثر یادداشت و سرمقاله، 28 اثر تیتر، 16 اثر خبر، 14 اثر مصاحبه، 9 اثر طراحی و صفحه آرایی، 11 اثر عکس، 2 اثر طنز مکتوب است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بخش طراحی و کاریکاتور اثری بارگذاری نشده است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان یادآور شد: بر اساس شرایط اعلام شده در فراخوان،  بخش‌های دارای کمتر از 5 اثر داوری نخواهد شد. 

ناصر افزود: مهلت شرکت در جشنواره  تا 31 تیرماه می باشد و قابل تمدید نیست.

وی بیان داشت:بر اساس اعلام مرکز ارتباطات و برنامه ریزی رسانه ها که داوران جشنواره از سوی آنان انتخاب می شوند، شرکت کنندگان، اصل آثار بارگذاری شده را نیز به دبیرخانه جشنواره (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان) تحویل دهند.

این مسئول تصریح کرد: آثار بخش جنبی نیز قابلیت بارگذاری در سامانه را ندارند و باید اصل آثار، در موضوعات اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه تحول شود.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر