logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۶۲۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س)؛

صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه های مختلف میلاد را برگزار می کند

صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-برنامه-های-مختلف-میلاد-را-برگزار-می-کند

صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه های مختلفی را تولید و پخش می کند.

به گزارش موج رسا; صدا و سیمای مرکر زنجان همچون مناسبت های دیگر، برنامه های ویژه ای را در سالروز خجسته میلاد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) تدارک دیده است.

سیمای مرکز زنجان برنامه زنده تلویزیونی ویژه میلاد حضرت زهرا(س) را در پنج شنبه شب از ساعت 21 الی 22 به مدت 60 دقیقه به صورت زنده پخش کرد.

این ویژه برنامه  با آیتم هایی چون موسیقی شاد، مهمان، گزارش های مردمی و دهها آیتم متنوع و جذاب مهمان خانه های بینندگان بود. تهیه کننده این برنامه فریدون قدیری بوده و  با اجرای دو مجری توانمند شبکه اشراق حسین اسماعیلی و اصغر داداشی برگزار شد.

سایر برنامه های سیما نیز با حال و هوای جشن میلاد در کنار بینندگان خود حضور خواهند داشت

رادیوی استانی مرکز زنجان نیز همگام با سیما درتمام برنامه های تامینی و تولیدی به این جشن بزرگ می پردازد.

ویژه برنامه ای که معاونت صدا برای این مناسبت تدارک دیده است «شاخه طوبی  » نام دارد که روز جمعه از ساعت  13:30  به مدت 60 دقیقه  به تهیه کنندگی معصومه منصوری ، پخش خواهد شد  وتکرار آن نیز همان روز  18:45 می باشد. هدف این برنامه ایجاد لحظات شاد و مفرح برای شنودگان در روز جشن میلاد بوده و شامل آیتمهایی از جمله سرود،گزارشهای مردمی با موضوع تبریک جشن میلاد، تلفنهای مردمی، مولود خانی، پلاتو . ..... می باشد. سایر برنامه های صدا ازجمله آخشاملار به ، شریعت یولی ، خانواده ، ایشیقلی یول ، گلبرگ ، سلام زنجان

و ....  هر یک به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت خواهند کرد . معاونت خبر مرکز نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی ، با تولید گزارشهای مختلف خبری در این خصوص و پوشش جشنهای مردمی در سطح استان در گرامیداشت این جشن بزرگ سهیم خواهد بود //ن.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر