logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۶۰۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان:

اعزام 1330 زنجانی به عتبات عالیات

اعزام-1330-زنجانی-به-عتبات-عالیات

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: 35 گروه برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کرده اند که با توجه به حجم کاروان ها، یک هزار و 330 زنجانی امسال به سفر عتبات عالیات اعزام می شوند.

فرامرز بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: پیش ثبت ‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از 12 بهمن ماه امسال آغاز شده بود که علاقه مندان از هفتم اسفند با مراجعه به سامانه  atabat.haj.ir  و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی در استان نسبت به قطعی کردن ثبت ‌نام خود و همراهان اقدام می کنند.

 وی با بیان اینکه از روز گذشته تا کنون گروه های اعزامی استان تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: پیگیر اضافه کردن گروه های بیشتر هستیم.

مدیر حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: در سال جاری با توجه به ثبت نام های انجام شده پیش بینی می شود یک هزار و 330 نفر به عتبات عالیات مشرف شوند.

بابایی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان های عتبات عالیات از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

 وی با بیان اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات لازم است دارای گذرنامه با حداقل چهار ماه اعتبار از زمان اعزام باشند، تصریح کرد: هزینه اعزام به عتبات عالیات در نوروز امسال تفاوتی با دوره‌های قبل ندارد.

به گفته بابایی، افرادی که علاقمند به سفر به عتبات عالیات هستند تنها از طریق سازمان حج و زیارت به این امر اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان وی با اشاره به اعزام‌ های غیرقانونی عتبات عالیات گفت: کاروان ‌هایی که مجوز سازمان حج و زیارت را ندارند، غیرقانونی هستند و از طریق مرز زمینی جلوی خروجشان گرفته می‌شود.
بابایی ادامه داد: بیشتر اعزام‌های بدون مجوز بصورت هوایی انجام می‌شود و امیدواریم که بتوانیم بزودی جلوی این اعزام‌ها را هم بگیریم.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر