logo
امروز : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۵۶۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر :

فرآورده گوشتی کوکتل مرغ، با جعل علامت استاندارد در شهرستان ابهر شناسایی شد

فرآورده-گوشتی-کوکتل-مرغ،-با-جعل-علامت-استاندارد-در-شهرستان-ابهر-شناسایی-شد

رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر با اشاره به شناسایی جعل علامت استاندارد در شهرستان ابهر گفت: اقدامات لازم نسبت به جمع آوری این محصول از بازار شهرستان انجام شد.

به گزارش موج رسا; امیر حاجی‌قربانی با اشاره به شناسایی محصول فاقد استاندارد در ابهر اظهار کرد: در ادامه بازرسی از مراکز صنفی شهرستان ابهر، در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طرح طاها) فرآورده کوکتل مرغ، با نام تجاری سروش، فاقد کد ده رقمی، شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در ادامه بازرسی از مراکز صنفی شهرستان ابهر، در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طرح طاها)، فرآورده کوکتل مرغ، با نام تجاری سروش، فاقد کد ده رقمی، شناسایی شد.

رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر ابراز کرد: با توجه به آدرس درج شده بر روی محصول، با استعلام از اداره کل استاندارد استان مربوطه مشخص شد این محصول در شرکت آذر بهرام سهند واقع در استان آذربایجان شرقی تولید شده و فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر بوده و نشان استاندارد درج شده  بر روی محصول جعلی بوده است.

وی ابراز کرد: در این راستا، کارشناسان اداره استاندارد شهرستان ابهر نسبت به جمع آوری محصول فوق از سطح بازار اقدامات لازم را انجام دادند.

حاجی‌قربانی با بیان اینکه تولید، تمرکز، توزیع و عرضه محصولات مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است افزود: از همشهریان در صورت مشاهده مورد مذکور و یا موارد مشابه مراتب را برای اقدامات قانونی به اداره کل استاندارد استان زنجان و یا اداره استاندارد شهرستان ابهر اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر ابراز کرد: مصرف کنندگان می‌توانند برای اطلاع از اصالت محصول، با ارسال این کد ده رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد به شماره پیامکی 10001517، از استاندارد بودن و اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد محصول اطمینان حاصل کنند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰