logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۵۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان خبر داد

برگزاری کمپ پیشرفته بدمینتون (A O P) آسیایی در زنجان

برگزاری-کمپ-پیشرفته-بدمینتون-(A-O-P)-آسیایی-در-زنجان

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان از برگزاری کمپ پیشرفته بدمینتون ( AOP ) آسیایی در زنجان خبر داد.

محمود انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دعوت بازیکنان منتخب به کمپ پیشرفته بدمینتون ( AOP ) آسیایی زنجان اظهار کرد: بدمینتون بازان قرار است فردا وارد زنجان شون و از روز شنبه تمرینات خود را آغاز کنند.

وی افزود: کمپ بدمینتون ( AOP ) در دو قسمت بانوان و آقایان و زیر نظر مربیان بانوان و آقایان و با نظارت "محمد اندی" دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا از کشور اندونزی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اهداف برگزار این کمپ عنوان کرد: برگزاری این کمپ به منظور تلاشهای فدراسیون بدمیتنون ایران در زمینه توسعه و استعدادیابی و حضور بازیکنان مستعد بوده که در سالهای اخیر به عنوان بازیکنان برتر کمپ حرفه‌ای آسیا و حضور مستمر در کمپ‌های بین المللی بدمینتون داشته‌اند، است.

وی بیان کرد: برگزاری این کمپ قبل از آغاز بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر بوده که در این کمپ علاوه بر بازیکنان ایران بازیکنان کشورهای غرب آسیا حضور خواهند داشت.

انصاری با اشاره به مدت زمان برگزاری این کمپ عنوان کرد: این کمپ به مدت 9 روز در زنجان برگزار زیر نظر مربیان ایرانی و محمد اندی برگزار خواهد شد.

وی به برگزار مسابقات بین‌المللی جام فجر در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات از 15 تا 19 بهمن ماه با حضور نمایندگان 15 کشور در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان تصریح کرد: با پیش‌بینی‌هایی که انجام شده امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی در این مسابقات داشته و در سالهای آینده نیز رقابتها را در زنجان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان سابقه برگزاری مسابقات مختلف را داشته است، خاطرنشان کرد: جوایز مسابقات جام فجر 25 هزار دلار تعیین شده است.

به گزارش موج رسا؛ طبق اعلام فدارسیون بدمینتون بازیکنان دعوت شده کمپ پیشرفته بدمینتون ( AOP ) آسیایی زنجان محمد چهارمحالی از فارس، مهدی انصاری و علی حسین خانی از زنجان، نیما رستم پور از تهران، امیر جباری از همدان، ثریا آقایی، نسیم صفایی، پریا اسکندری، رومینا تاجیک، یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران، نسترن کرمی و حدیث احمدی از زنجان هستند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر