logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۵۵۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

آثار برتر رسانه ای با موضوع زن و خانواده تجلیل می شوند/ خبرنگاران خواهر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند

آثار-برتر-رسانه-ای-با-موضوع-زن-و-خانواده-تجلیل-می-شوند-خبرنگاران-خواهر-آثار-خود-را-به-دبیرخانه-جشنواره-ارسال-کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: از سوی سازمان بسیج رسانه آثار برتر رسانه ای با موضوع زن و خانواده تجلیل می شوند.

 

عبدالله جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا;  اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع زن و خانواده از آثار برتر رسانه ای در این حوزه تقدیر به عمل آورد.

وی با بیان اینکه در این راستا سازمان بسیج رسانه استان ها مسئول جمع آوری آثار اصحاب رسانه است، تصریح کرد: خبرنگاران خواهر می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی،وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی،اهمیت نقش زن در اجتماع و تفاوت زن در غرب و ایران از محورهای این فراخوان است.

جعفری خاطرنشان کرد: اهمیت نقش زن در خانواده، زن، رسانه و خانواده،فرزندآوری  و اهمیت نهاد خانواده از دیگر محورهای این فراخوان محسوب می شود.

وی افزود: همچنین عوامل موثر در تضعیف خانواده و عوامل تضعیف خانواده در غرب از دیگر محورهای عنوان شده است.

این مسئول بیان داشت: الگوی سوم یکی دیگر از محورهای این فراخوان است، با این ابعاد که زن در تعریف غالبا شرقی،همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ سازی و در تعریف غالبا غربی به مثابه موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه داری جدید است معرفی می شود، شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان داده اند که الگوی سوم(زن نه شرقی و نه غربی )است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: خبرنگاران خواهر زنجانی نیز می توانند آثار خود را در قالب گزارش،خبر، مصاحبه،یادداشت،عکس،مستند و کلیپ که طی یک سال گذشته در یکی از رسانه های استان زنجان منتشر شده است،به نشانی زنجان،سه راه امجدیه،کانون امام علی (ع)،طبقه دوم،دفتر سازمان بسیج رسانه استان زنجان ارسال کنند.

جعفری بیان داشت: همچنین شماره تماس 33062117 و تلفکس 33552240 برای پاسخگویی و دریافت آثار خبرنگاران زنجانی در نظر گرفته شده است.

وی آخرین مهلت شرکت در این فراخوان را 30 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: آثار پس از جمع آوری به سازمان بسیج رسانه کشور ارسال می شود تا برندگان نهایی اعلام شوند.//ن

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر