logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۵۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به همت بسیج رسانه

مسابقات تیراندازی اصحاب رسانه استان زنجان برگزار شد/ تجلیل از نفرات برتر مسابقات

مسابقات-تیراندازی-اصحاب-رسانه-استان-زنجان-برگزار-شد-تجلیل-از-نفرات-برتر-مسابقات

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی اصحاب رسانه استان زنجان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی اصحاب رسانه استان زنجان بعد از ظهر امروز در سالن هیئت تیراندازی استان زنجان و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

این مسابقات به مناسبت گرامیداشت روز بسیج رسانه در بین فعالان رسانه‌ای استان زنجان برگزار و نفرات برتر نیز تجلیل شدند.

در بخش بانوان فوزیه مهدیون با 47 امتیاز به مقام نخست دست یافت و زهرا فتاحی و رویا هادیلو با کسب 42 و 38 امتیاز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش آقایان نیز امیرحسین بیگ‌محمدی با 64 امیتاز مقام نخست را کسب کرد و علی شبیری و اصغر کریمی به ترتیب با 63 و 57 امتیاز دوم و سوم شدند.

در این مسابقات که به همت بسیج رسانه استان زنجان و با همکاری هیئت تیراندازی استان زنجان برگزار شده بود، بیش از 40 نفر از اصحاب رسانه استان زنجان شرکت کرده بودند.

عبدالله جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به برگزاری این مسابقات گفت: هر ساله به مناسبت 21 دی ماه سالروز بسیج رسانه مراسمی برای گرامیداشت این روز در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان زنجان سال گذشته نیز مسابقات تیراندازی با کمان را برای فعالان رسانه‌ای استان برگزار کرد، عنوان کرد: توجه به امر ورزش و ایجاد نشاط در بین فعالان این قشر از اهداف برگزاری این مسابقات است.

جعفری با تاکید بر اینکه سعی ما جلب رضایت فعالان رسانه‌ای استان است، بیان کرد: بسیج رسانه متعلق به تمام اصحاب رسانه استان زنجان بوده و با توجه به صمیمیتی که بین فعالان رسانه‌ای استان و بسیج رسانه وجود دارد، سبب شده تا برنامه‌های برگزار شده مورد استقبال ویژه این قشر قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای اصحاب رسانه استان در طول سال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای خبرنگاری، جشنواره ابوذر، مراسم روز خبرنگار، طرح ولایت رسانه‌ای و مسابقات فوتسال از جمله این برنامه‌ها است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴