logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۵۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت 9 دی؛

نماهنگ " چشم بیدار" در زنجان تولید می شود

-نماهنگ-"-چشم-بیدار"-در-زنجان-تولید-می-شود

کارشناس واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نماهنگ " چشم بیدار" ویژه 9 دی توسط واحد روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تولید می شود.

"محمد حسنی" در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی برنامه ریزی های انجان شده در راستای تبیین ابعاد مختلف حماسه بزرگ ۹ دی اقدام به تولید کلیپی با عنوان " چشم بیدار کرده ایم.

وی ادامه داد: قرار است این نماهنگ برای استفاده و بهره برداری جوامع وابسته در اختیار آنان قرار گیرد.

کارشناس واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این واحد برنامه ها و تولیدات متعدد رسانه ای را نیز در دستور کار خود دارد،افزود: نماهنگ دیگری با عنوان "بصیرت"، نرم افزار "بی خواص" و بروشور"۲۲ گناه نابخشودنی" از دیگر تولیدات این واحد خواهد بود.

حسنی با اشاره به لزوم گسترش و مدیریت فضای رسانه ای در مناسبت های ملی و مذهبی، بیان داشت: دشمن تلاش می کند حماسه ۹ دی را در منظر مردم کم رنگ نشان دهد که باید مقابل این فعالیت دشمن در فضای مجازی ایستاد.//ن

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ ]
کلیپ در اصطلاح سینمایی یک قطعه چند ثانیه ای فیلم است در ایران به نماهنگ هم به غلط کلیپ می گویند
[ نام : ] [ ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ ]
دشمن برای مقابله با ما دهها فیلم سینمایی وسریال و.... تولید می کند جنابعالی اگر اعتقادی به این کار و9 دی دارید باید کارهای بزرگتر انجام دهید تازه شما برای یک کلیپ خیلی کوتاه افتخار می کنید وبا بکارگیری کلمه غلط کلیپ کار خود را در این سطح هم عقیم می سازید
فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳