logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان:

بدمینتون بازان جوان زنجانی قهرمان مسابقات بین‌المللی سمنان شدند/ آمادگی استان زنجان برای برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر

بدمینتون-بازان-جوان-زنجانی-قهرمان-مسابقات-بین‌المللی-سمنان-شدند-آمادگی-استان-زنجان-برای-برگزاری-مسابقات-بین‌المللی-جام-فجر

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: بدمینتون بازان جوان زنجانی در مسابقات بین‌المللی سمنان به مقام قهرمانی دست یافتند.

 

محمود انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات بین‌المللی بدمینتون در سمنان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون در رده جوانان از اول تا چهارم آذر ماه در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات دو بدمنیتون باز زنجانی نیز حضور داشتند، افزود: مهدی انصاری و علی حسین‌خانی از استان زنجان در این مسابقات شرکت کردند که در بخش دو نفره به مقام قهرمانی دست یافتند.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان بیان کرد: مهدی انصاری و علی حسین خانی با نتیجه ۳ بر ۲ تیم دو نفره امیر جباری و امیر حسین نورعلیان را شکست داده و به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی با اشاره به نتایج مسابقات تک نفره ابراز کرد: علی حسین‌خانی در بخش تک نفره مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

انصاری به مسابقات بین‌المللی جام فجر نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات قرار است بهمن ماه در استان زنجان برگزار شود که در این راستا جلساتی نیز امروز برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری هرچه بهتر این مسابقات هستیم، عنوان کرد: تا به امروز هندوستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و تکلیف بقیه تیمها نیز در ماه‌های آینده مشخص می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان ظرفیت خوبی در رشته بدمینتون دارد، اظهار کرد: سروش اسکندری یکی از ورزشکاران موفق استان در این رشته است که اکنون خود را برای مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور آماده می‌کند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴