logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۴۶۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

67 پروژه گروه های جهادی زنجان تکمیل شده است

67-پروژه-گروه-های-جهادی-زنجان-تکمیل-شده-است

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 67 پروژه بسیج سازندگی از سوی گروه های جهادی زنجان در قالب پروژه های مختلف تکمیل شده است.

به گزارش موج رسا; فرهاد امندی صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: طی هفت ماه گذشته، بسیج سازندگی 99 گروه جهادی را در قالب 165 اردوی جهادی به مناطق محروم استان زنجان اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه  تا کنون 67 پروژه تکمیل شده است، تصریح کرد:66 اکیپ پزشکی استان زنجان نیز در مناطق محروم به ویزیت رایگان و توزیع اقلام بهداشتی و دارو اقدام کرده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز 291 مدرسه در قالب طرح هجرت، نوسازی و 600 بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ با کمیته امداد و بهزیستی برای نوسازی منازل مسکونی محرومان،گفت:تا پایان گذشته،2هزار و  606 نفر در مجموع 29 میلیارد و 86 میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کردند.

امندی با بیان اینکه طی هفت ماه گذشته نیز678 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است،افزود: بسیج سازندگی سه موضوع آموزش، ارائه تسهیلات در عرصه‌های امنیت غذایی،صنایع دستی،تبدیلی و بازاریابی فعالیت می کند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان کارآفرین در بازارچه‌های مجازی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه تهران و آذربایجان غربی، بیان داشت: اداره کل فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی استان زنجان از ابتدای امسال تا کنون،یک هزار و 124 نفر را تحت آموزش قرار داده اند.

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در ادامه این همایش اظهار داشت: توجه به مقوله کارآفرینی موتور اقتصاد هر کشور است.

مهدی عباسی با بیان اینکه اگر کشوری بخواهد اقتصاد خود را نجات دهد، باید ورود جدی به حوزه کارآفرینی داشته باشد،ادامه داد:برای رشد اقتصاد باید به اقتصاد دنیا توجه شود.

وی برضرورت توجه به کارآفرینی تاکید کرد و گفت:طی چندسال اخیر، بسترهای لازم برای ورود جدی به این حوزه هنوز آماده نشده است.

وی برضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی اشتباه می‌گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، بر اساس شرایط ایران بومی‌سازی شده و دارای پایه‌های علمی بسیار محکم است.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر