logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر:

24 نفر از ورزشکاران ابهر ملی پوش هستند/ ابهر به لحاظ زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی از شهرستانهای محروم کشور است

24-نفر-از-ورزشکاران-ابهر-ملی-پوش-هستند-ابهر-به-لحاظ-زیرساخت‌ها-و-سرانه-ورزشی-از-شهرستانهای-محروم-کشور-است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در بخش ورزش ابهر گفت: ابهر به لحاظ زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی از شهرستانهای محروم کشور است.

به گزارش موج رسا; داود معروف‌خانی امروز در دیدار معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی اشاره و اظهار کرد: در واگذاری سالن‌ها و هیئت‌های ورزشی و نیز تکمیل پروژه‌ها به بخش خصوصی مشکل نداریم اما این کار مشکلاتی نیز به همراه دارد.

وی با اشاره به تعداد ملی‌پوشان شهرستان ابهر را 24 نفر عنوان کرد و گفت: افتتاح سالن چند منظوره بانوان نتیجه تعامل اداره ورزش با شورا، شورا و شهرداری و سایر بخش‌هاست و از کمک‌های خیران نیز در حوزه ورزش استفاده می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان ابهر اختلاف زیادی با مرکز استان دارد ابراز کرد: مشکل اصلی شهرستان ابهر بحث زیرساخت‌ها است.

وی با سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های ابهر، سلطانیه و خرمدره اظهار داشت: شهرستان ابهر با 100 هزار نفر جمعیت شهری 40 هیئت ورزشی دارد و از نظر زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی از شهرستان‌های محروم کشور است.

معروف‌خانی با اشاره به اینکه موضوع درآمدزایی به موضوع اصلی در واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی تبدیل شده است بیان کرد: معمولا بخش خصوصی فقط به دنبال کسب درآمد است و کمک به ورزش مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه ماده 88 با نواقصی مواجه است تصریح کرد: باید سالن‌های ورزشی شیفت‌های مخصوصی برای هیئت‌های ورزشی در نظر بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر تبدیل چمن سلطانیه به کورس اسب‌دوانی، اخدا ساختمان خانه جوانان و سایر موارد از درخواست‌های هیئت‌های ورزشی از امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان بود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴