logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر نظام فنی و مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

عمر تکمیل پروژه‌های ملی بطور متوسط 14 سال است

عمر-تکمیل-پروژه‌های-ملی-بطور-متوسط-14-سال-است

مدیر نظام فنی و مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به زمان ساخت و ساز پروژه‌های ملی اشاره کرد و گفت: عمر تکمیل پروژه‌های ملی بطور متوسط 14 سال است.

به گزارش موج رسا; محمود محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 240 طرح استانی در یک طرح واحد بازدید کردیم و نقاط قوت و ضعف پروژه‌ها بررسی شد.

وی با تاکید بر اینکه تشخیص صلاحیت پیمانکاران با شورای فنی است، گفت: وقتی قرار است پروژه‌های دولت در اختیار پیمانکاران و مشاوران قرار گیرد باید صلاحیت پیمانکاران تایید شود.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ زنجان افزود: در حال حاضر سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت با 481 پیمانکار حقوقی و 196 پیمانکار حقیقی و همین طور با 18 مشاور تعامل نزدیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: میانگین عمر ساخت پروژه‌های ملی به 14 سال رسیده است و به میانگین طول عمر ساخت پروژه‌های استانی اشاره نمی‌کنم.

محمدی با تقدیر از عملکرد خوب دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه گفت: طرح‌ها و پروژه‌ها را بسیار با کیفیت انجام می‌دهند و در سازمان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: شورای فنی استان یکی از قدیمی‌ترین شوراهای تشکیل شده در استان است و این شورا چهار کارگروه در داخل سازمان دارد.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ زنجان تشخیص صلاحیت پیمانکاران و مشاوران استان را جزو وظایف شورای فنی برشمرد و عنوان کرد: امر نظارت جزو وظایف اصلی ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری شورای فنی و کارگروه‌های مربوطه جلسات متعددی را برگزار کردند، تصریح کرد: نظارت از 72 پروژه‌ ملی و پروژه‌های ملی با ویژگی استانی در قالب یک طرح واحد انجام شد و نزدیک به 20 پروژه دیگر در آینده نزدیک بازدید خواهد شد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر