logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

استکبار ستیزی یکی از سیاست های تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است /مدیریت مقطعی و انتخاباتی آفت کشور و پروژه ها است

استکبار-ستیزی-یکی-از-سیاست-های-تغییر-ناپذیر-انقلاب-اسلامی-است-مدیریت-مقطعی-و-انتخاباتی-آفت-کشور-و-پروژه-ها-است

امام جمعه شهر دندی گفت: راهپیمایی 13 آبان بعنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، فرصتی دیگر است مبنی بر اینکه ملت ایران هیچ وقت با استکبار جهانی سازش نخواهد کرد و استکبار ستیزی یکی از سیاست های تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته به 13 آبان و سه رویداد مهم و تاثیر گذار آن اشاره کرد و با بیان اینکه تبعید امام در 13 آبان سال 43، حمله رژیم شاه به دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است، اظهارداشت: آنهایی که انقلاب کردند انقلابی بودند و اگر می خواهیم آرمانهای انقلاب بماند باید انقلابی بمانیم و با استکبار سازش نکنیم.

وی با اشاره به عهد شکنی آمریکا در برجام و اعمال تحریم های جدید، افزود: آمریکا نماد عهد شکنی و زورگویی است.

امام جمعه شهر دندی با انتقاد از تخریب شورای نگهبان در روزهای اخیر و با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ ارزشهای اسلامی و انقلابی است، گفت: عده ای که همیشه با نظارت شورای نگهبان مخالف هستند، هر بار یک مسأله را بهانه برای تخریب شورای نگهبان قرار می دهند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به دو مسأله فرهنگ عمومی و روز کیفیت و تاکید بر اهمیت دادن به کیفیت کالا و اجناس داخلی، اظهارداشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خرید اجناس و کالای داخلی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و عمل به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، واجب شرعی است.

*جاده دندی به زنجان و آب دو مشکل اساسی منطقه انگوران و دندی است

وی با اشاره به مشکلات بخش انگوران و شهر دندی، از وضعیت جاده دندی به زنجان و کمبود و یا نبود آب آشامیدنی به عنوان 2 مشکل منطقه یاد کرد و افزود: جاده دندی به زنجان با اینکه یک پروژه ملی است و متاسفانه با همه شعارها پیشرفت قابل قبولی نداشته و با حرکت لاک پشتی و تزریق اعتبار قطره ای این پروژه تبدیل به قصه شب و لالایی مادران برای فرزندانشان شده است.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه چرا در اردیبهشت ماه ماشین آلات در جاده بودند ولی اکنون پروژه فقط از سمت زنجان پیگیری می شود، گفت: مدیریت مقطعی و انتخاباتی آفت کشور و پروژه ها است.

حجت الاسلام حسینی نسب با تسلیت فرا رسیدن اربعین امام حسین(ع) و با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین، اظهارداشت: پیاده روی اربعین به تبعیت از اهلبیت امام حسین(ع) خصوصا حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نشانه عشق و ارادت مردم به حضرت اباعبداله الحسین(ع) است.

وی در خطبه های نماز جمعه اول با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، و با بیان اینکه یکی از نامهای قیامت، یوم الحسرت  است، افزود: کسانی که در دنیا از پیامبر و اهلبیت پیامبر(ص) تبعیت نکردند در انتخاب دوست دقت نکردند در قیامت حسرت می خورند.

امام جمعه شهردندی به ادامه بحث حقوق فرزندان پرداخت و گفت: یکی از وظائف والدین، کنترل دوستان فرزندان است.

شمیم ماهنشان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴