logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست تیم ووشوی مقاومت خبر داد

غلبه مقاومت زنجان بر اردبیل و لرستان در لیگ برتر ووشوی جوانان

غلبه-مقاومت-زنجان-بر-اردبیل-و-لرستان-در-لیگ-برتر-ووشوی-جوانان

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان از پیروزی جوانان این باشگاه بر اردبیل و لرستان خبر داد.

هادی موحدنیا در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازیهای هفته دوم لیگ برتر ووشوی جوانان اظهار کرد: تیم زنجان در این هفته به مصاف اردبیل و لرستان رفت.

وی با بیان اینکه جوانان تیم ووشوی زنجان در این هفته نیز خوش درخشیدند، افزود: تیم مقاومت در مصاف با تیم اردبیل موفق شد حریف را 7 بر 4 از پیش رو بردارد.

سرپرست تیم مقاومت زنجان در لیگ برتر ووشوی جوانان با اشاره به دومین بازی هفته دوم ابراز کرد: مقاومت زنجان در دومین بازی هیئت لرستان را پیش رو داشت که موفق شد با نتیجه 7 بر 3 حریف را از پیش رو بردارد.

وی با اشاره به اینکه امسال هفتمین دوره لیگ برتر جوانان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در 6 دوره قبلی زنجان همیشه یک پایه فینال بوده و چندین دوره نیز عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

موحدنیا با بیان اینکه بازیهای لیگ برتر جوانان در آکادمی ووشوی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، عنوان کرد: تیم زنجان امسال با نفرات جوان‌تری در لیگ برتر حاضر شده و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.

وی با اعلام اینکه تیم مقاومت با 12 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، بیان کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال است و به اعتقادم این توانایی نیز در تیم ما وجود دارد.

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان در لیگ برتر جوانان در پایان با ابراز خرسندی از معرفی استعدادهای جدید به ووشوی زنجان اظهار کرد: لیگ برتر ظرفیتی خوبی برای معرفی این جوانان است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴